یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه نه
ولی گاهی میان بودن و خواستن فاصله می افتد
بعضی وقتها هست
که کسی را با تمام وجود می خواهی ولی نباید کنارش باشی.....!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سلطان غم ها پدر
سلطان قلب ها مادر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رسوای عالم عمه ی لامصـــب

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:55
+3
aidin
aidin
یکی ازم پرسید: منبع نوشته هایت کجاست؟؟؟ گفتم زیاد دور نیست یک وجبی بغضم...............
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:48
+6
aidin
aidin
یادم باشدبه سهراب بگویم که عشق دیگر صدای تپش قلب هانیست،صدای فنر تخت هاست!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:45
+4
aidin
aidin
من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی مینویسم!!!از لج تو.............
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:44
+3
aidin
aidin
ب بعضیام باس گفت:شمایی که تا دورت شلوغ میشه جو میگیرت تحواست باشه تنهایی بغض نگیرتت.!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:38
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:31
+3
aidin
aidin
اییییییینجااااااااااااا کی دانشگاه ازادیههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟
10 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:24
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
چه چیز در این دنیــا


غریبانه
تر از دخترکی است



کـه تنهاییش را بغل میکند



می بوسد



امـا حاضر نیست دیگر


کسی را دوست داشته باشد
!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:15
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

تقصير هيچ کس نيست!




به نام
عشـــق




جسمت را لگد مال 




بوسه های هوس آلودشان می کنند



و به نام عشق فراموشت مي کنند!




تقصير هيچ کس نيست




به نام نجابت باید سکوت کنی




و به نام صبــــر از درون ویران شوی
...


دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ