یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺁﻫﻨﮕﻪ ﺳﺎﻣﯽ ﺑﯿﮕﯽ، ﻭﯾﮋﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﺕ :

ﻟﻄﻔﺎ ﺑﺎ ﺭﯾﺘﻢ بخونید...
اﻣﺘﺤﺎﻧﺎﻣﻮﻥ ... ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻪ...
ﻧﮕﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ... ﺭﻭﯼ ﺑﺮﮔﻪ...
تﻨﺖ ﺑﯿﺪﻩ .... ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ...
ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺴﯽ ... ﮎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ...
ﺗﻮﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ... ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﺳﺎﻡ...
ﺟﺰ ﮔﺎﻡ ﺏ ﮔﺎﻡ ... ﭘﻨﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ...
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﯽ ... ﮎ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ...
ﺟﺰﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ... ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ...
ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﮎ ... ﺩﺭﺱ ﺍﻧﺒﺎﺭﻩ...
ﻧﻔﺲ ﺗﻮ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ...
ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ... ﻧﻤﺮﻩ ﻣﯿﮑﻮﺑﻪ...
ﻣﻦ ﯾﻪ ﺧﺮﺧﻮﻧﻢ...
ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺁﺩﻡ ﺷﻢ...
ﺗو ﺗﻪ ﺧﻨﮕﯽ ... ﻣﻨﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻨﮓ ﺷﻢ...
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﺸﺘﻢ ...ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﺷﻢ...
ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ،ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﺱ شم...
*^▁^*

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:44
+4
محمد
محمد
ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ،
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ..

ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮد.

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ..

ﺩﻕ ﮐﻨﺪ،

ﺍﯾﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ…
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:14
+5
محمد
محمد
این روزها….
همه ادعا دارند طعم خیانت را چشیده اند…

همه ادعا دارند که بدی را به چشم دیده اند…

همه ادعا دارند که تنهایی را کشیده اند…

پس کیست که این دنیا را به گند کشیده است…؟!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:10
+5
محمد
محمد
سخت است درک کردن دختری که غم هایش را خودش میداندودلش…
 که حسرت میخورند بخاطر شاد بودنش.. 

به خاطر لبخند هایش..


 و هیچکس جز همان دختر.. نمیداند چقدر تنهاست.. 

که چقدر میترسد از باختن. از یخ زدن احساس و قلبش از زندگی.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عطسه دختر: اتسی...( ترجیهن یه ته صدا گربه هم تهش)

عطسه پسرا: هاتشوبیسخلبوهووووووووووطر اشش!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هر موقع تو تاکسی تنها باشم

جوری ملت رو نگاه میکنم که فک کنن دربست گرفتم !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شاعر میگه : “برخیز و مخور غم جهان گذران”

ولی همینکه پا میشی میگه : “بنشین و دمی به شادمانی گذران”

کلا گرفتن مارو !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:29
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ