♥ نگار ♥
به مامانم میگه دشمنت کیه تا بزنم چشاشو درارم واست !
میگه : دشمنی بالاتر از اولاد نیست / شاخ گاوی بدتر از داماد نیست !!!
من دیگه حرفی ندارم...
♥ نگار ♥
فامیل دور :من پاییز رو خیلى دوست دارم آقاى مجرى...
چرا؟؟؟؟؟
آخه با دوره خانم تو پاییز آشنا شدم...
عه! چقدر خوب...
آره دیگه آقاى مجرى من ماه هاى پاییزم این شکلى شده:
مهر، آبان، دوره!
آخه آذربگم، دوره خانوم ناراحت میشه...!!!