یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به مامانم میگه دشمنت کیه تا بزنم چشاشو درارم واست !
میگه : دشمنی بالاتر از اولاد نیست / شاخ گاوی بدتر از داماد نیست !!!
من دیگه حرفی ندارم...
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 20:58
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

محکمترین تعارف ایرانی ها برای نگه داشتن مهمان :

.

.

.

.

ما دیگه برنجامونو خیس کردیم !!!

خخخخخخخخخخخخ

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 20:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 19:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فامیل دور :من پاییز رو خیلى دوست دارم آقاى مجرى...

چرا؟؟؟؟؟

آخه با دوره خانم تو پاییز آشنا شدم...

عه! چقدر خوب...

آره دیگه آقاى مجرى من ماه هاى پاییزم این شکلى شده:

مهر، آبان، دوره!

آخه آذربگم، دوره خانوم ناراحت میشه...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 19:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 19:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭼــﻪ ﻗﺪﺭ ﺑــﻮﯼ ﺗﻮ ﺧﻮﺑﺴﺖ...ﺑﻮﯼ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺯﺣﻤﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺩﻭﺷﺖ
ﭼﻨﺎﻥ ﺯﻻﻝ ﻭ ﻟﻄﯿﻔﯽ ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻫﺴﺘﻢ
ﺩﻭ ﺑﺎﻝ ﺑﻮﺩﻩ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺮ ﺩﻭﺷﺖ
ﻭﻟــﯽ ﺑــــﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﺎﻝ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩﯼ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺩﻭ ﺑﺎﻝ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ
ﺑــﻪ ﺟﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺑﺎﻟﻬﺎﯼ ﺧﺎﻣﻮﺷﺖ
ﮐـــﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺨﻮﺍﻧﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﺖ
ﺁﻫــــﺎﯼ ﺭﻭﺳﺮﯾﺖ ﺁﻓﺘــــﺎﺏ ﺗﺎﺑﺴﺘـﺎﻥ!
ﺷﮑﻮﻓﻪ ﺗﺎﺝ ﺳﺮ ﺗﻮ.ﺑﻨﻔﺸﻪ ﺗﻦ ﭘﻮﺷﺖ-
ﺑﻬﺸﺖ ﺟﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯿﺴﺖ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭﯼ ﻧﯿﺴﺖ
ﺑﻬﺸﺖﺑــــــــﺎﻍﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ:ﺑـــــﺎﻍ
ﺁﻏـــﻮﺷﺖ
ﺑﻬﺸﺖ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧــــﺮ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﮑﻦ ﺣﺘﯽ

بهشت هم بروم می کنم فراموشت!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 17:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 17:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:57
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ