یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیوانگی را بهانه میکنم

تا مستانه با تو به سرزمین عشق سفر کنم

بالهایت را بگشا

و مرا در بر گیر

تا در لطافت روح و جانت آرام گیرم .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه چند وقتیه کودک درونم ناآرومه .. مدام بهانه می گیره ..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.

به نظرتون اگه بزنم لهش کنم، کودک آزاری محسوب میشه!؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اس.ام.اسِ شوهر به زن:
من تو بیمارستانم نترس...
من از پله های اداره افتادم و خانوم جهانپور منو که بیهوش
بودم رسوند به بیمارستان! احتمال خونریزی مغزی هست و پای چپ
و دندۀ راستم هم شکسته
زن: خانوم جهانپور کیه؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام دو هفته ای میشه تا میام پای کامپیوتر میاد بغلم میشینه دستمو می گیره و چُرت می زنه !

دیشب بهش میگم : بابا این کارا واسه چیه ؟
میگه : تلوزیون گفته فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 14:31
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
خدایا!

کاش اعتراف کنی جهنمی در کار نیست...



برای ما همین روزهای برزخی دنیا کافیست...!


دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 12:32
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
از تنهایی به میان مردم می گریزم

و از مردم به تنهایی پناه می برم!


راست می گفتی نیما!


به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده ی خود را؟!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 12:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ