♥ نگار ♥
دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم: سلام بیداری؟
جواب داد: آره بیدارم تو چی؟
خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو نوبت!
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که:
یکیو گیر بیارم بشینم یه دل سیر درد و دل کنم باهاش و کل نگفته هامو بهش بگم
و بعد بندازمش زیر قطار بمیره کصافتو تا حرفام جای دیگه درز نکنه!
♥ نگار ♥
اون کرمی که وقتی بچه بودیم ی کاری می کرد زنگ در خونه ها رو بزنیم فرار کنیم همون کرمیه که الان وقتی مسواک میزنیم نمیزاره آبو هدر ندیم.........
♥ نگار ♥
کفش تن تاک خریدم ۱۸۸۰۰۰ تومن
الان هیچی پول ندارم غذا بخورم ، هر وقت گرسنه میشم میام بهشون نگاه میکنم !
لامصب خیلی تاثیر داشته ، یه هفته ای ۱۰کیلو فقط با نگاه کردن کم کردم ، ببین اگه باهاشون پیاده روی کنم چی میشه ؟؟؟ معجزه میکنه لامصب !!! :
♥ نگار ♥
رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟
یه دختر بچه ۵ ساله ای اونجا بود گفت نه سزارینه!!
به جون خودم
من تا ۱۲ سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !
negin
هرکس د دنیا باید یکی داشته باشد ک حرفهای خود را به او بزند
آزادانه و بدون رو در بایسی،
به راستی انسان از تنهایی دق می کند..............
آخرین ویرایش توسط
negin در [1393/02/9 - 11:54]
♥ نگار ♥
عادت به مسواک زدن ، دندانها را سپید میکند
و تکرار هر شب خاطرات ، موها را . . .