یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺭﻭﺍﻧﯿﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ
ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻪ
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﺪ ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻤﺶ ﺗﻮ ﺗﺎﺑﻮﺕ ﺑﻌﺪ ﺟﻔﺖ ﭘﺎ
ﺑﺮﯾﻢ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ ﺑﺎ ﻣﺸﺖ ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺰﻧﻤﺶ ﺧﻮﻥ
ﺑﺎﻻ ﺑﯿﺎﺭﻩ
ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﻧﯿﺸﺨﻨﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﻢ ﺑﮕﻢ
ﻣﻨﻢ ﯾﻪ ﻋﺼﺒﯽ ﺍﺳﺘﺮﺳﯽ!
ﺑﻌﺪ ﺑﻨﺪﺍﺯﻣﺶ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﯽ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﻢ ﺗﻮ ﺩﺭﯾﺎ
ﺑﻌﺪ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻢ
ﺻﺪﺍﻣﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﺩﺍﺭﯼ؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/7 - 10:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

والدین عزیز!!!

فرزندان خود را تنها رها نکنید…

حتی در دنیای مجازی…..!!

نیست بچه ن!!

میان اینجا رو اعصاب ما راه میرن……..:|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/7 - 10:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از بس فیسبوک و شبکه های اجتماعی ام
چند روز پیش رفتم ختم یه بنده خدایی ، موقع خداحافظی به پسر صاحب عزا بجای روحش شاد گفتم : روحش لایک :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/7 - 10:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/7 - 10:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا تو که به من
خوشگلی دادی...
خوشتیپی دادی...
خوش زبونی دادی...
خوش برخوردی دادی...
خوش لباسی...
همه چی دادی...
خو یکم اعتماد به نفسم میدادی چی میشد هااااا؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از کارهای دوران کودکی من تلاش برای جویدن آب بود. ^_^


بچه الان داره وبلاگ اداره میکنه وااااالا.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:51
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﻴﻪ؟؟

- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﺑﻪ ﺍﻣﻴﺪ ﭘﻴﻐﺎﻣﺶ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻣﻴﺸﻲ ...
- ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻴﻪ ﮐﻪ
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﭘﺴﺘﺶ ﻣﻴﮕﺮﺩﻱ ﺗﺎ ﻻﻳﮑﺶ ﮐﻨﻲ ..
شما ها همتون مخاطب خاص منید گفته باشم
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ی سوال،
یعنی این نوشابه کوچولوها بی خانواده محسوب میشن،؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ