یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻓﺘﻢ ﻋﺎﺑﺮﺑﺎﻧﮏ ﻧﻮﺷﺖ ﺯﺑﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﻨﯿﺪ
به هزار ﺯﺣﻤﺖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺭﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻦ
ﺯﺑﻮﻧﻢ رو داخل کنم ﺯﺑﻮﻧﻢ ﺭﻭ ﺑﺮﻕ ﮔﺮﻓﺖ
ﮔﻮﻝ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﻬﺎﺭﻭ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ :))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 18:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 18:44
alireza
alireza
خسته شدم{-31-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 17:37
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
من
چه دو حرفیه وسوسه انگیزیست …
این من!
نه در پی عشق است نه تشنه ی مهربانی
فراری از پسران مانکن پرست و دختران آهن پرست …
فقط برای خودم هستم…خود خودم ! مال خودم !
صبورم و عجول !!
سنگین و سرگردان !!
مغرور …
با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد !!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم
راهت را بگیــر و بـــــــرو
حوالی ما توقف ممنــــوع است !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:29
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:26
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
این روزها …
بیشتر از قبل حال همه را می پرسم…
سنگ صبور غم هایشان میشوم….
اشک های روی گونه هایشان را پاک می کنم….
اما…
یک نفر پیدا نمیشود که دست زیر چانه م بگذارد
سرم را بالا بیاورد و بگوید:
حالا تو برام بگو
چی شده ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:24
+2
*elnaz* *
*elnaz* *

صبر کن ای سهراب . . .!!!  قایقت جا دارد . . .!؟؟



آری تو راست می گویی آسمان مال من است



پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین ، مال من است



اما سهراب تو قضاوت کن . . . بر دل سنگ زمین جای من است!!!



من نمی دانم که چرا این مردم ، دانه های دلشان پیدا نیست.



صبر کن ای سهراب . . .!!!  قایقت جا دارد . . . !؟؟



من هم از همهمه ی اهل زمین بیزارم  

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:23
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

هــیچ میدانی

زیــباترین عــاشــقانــه

وقــتی است که

اسمــم را با “مــیــم” به انتها می رسانی...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:07
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

 



گاهی دلم میگیرد


از آدم هایی که در پس نگاه سردشان



با لبخندی گرم فریبت می دهند


دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند......



و نوری که تاریکی می دهد



ازکلماتی که


چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند



دلم می گیرد


از سردی



چندش آور دستی که دستت را می فشارد


و نگاهی که



به توست و هیچ وقت تو را نمی بیند


دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 14:55
+3
*elnaz* *
*elnaz* *



اين پست را سکوت مي کنم تو بنويسـ...!
تـــــو بنويســ...
از دلتنگي هايتـــ ...
از دردهايتــ ...
از هرچه دلتـــــ مي گويد...!



6 دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 14:52
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ