یافتن پست: #ها

fereshte
fereshte
احساس ناب نوازش سرانگشتان تو
جامانده است بر موهای من !
و چه ماهرانه سفید بخت میکند نخ ب نخ موهای مرا
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 14:51
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
برای کشتی های بی حرکت.........
موج ها تصمیم می گیرند....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 14:46
+3
fereshte
fereshte
آدمها دو دسته اند
"دوستت دارم ها"
و" منم همینطورها"
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 14:45
+2
mary jun
mary jun
پیکت رو بالا بگیر :
بزن ب سلامتیه آرزوهایی ک هیچگاه   "   لمس  "  نکردی
بزن ب سلامتیه عشقی
ک طالعش با تو نبودو هنوز   "  دوسش   "  داری
بزن ب سلامتی شبهایی ک تو در تنهایت گریه کردی و  "  ندونستی   "  چرا !
بزن ب سلامتی دوستایی ک از پشت  "  خنجر   "  زدن
بزن ب سلامتی اون ک گف دوست دارم اما تا   "   آخرش   "  نموند . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 11:18
+3
mary jun
mary jun
آنهایی ک با چشم کمتر دیده می شوند
در قلب بیشتر یاد می شوند
. . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 11:01
+4
mary jun
mary jun
اعتبار آدم ها ب حضورشان نیست
ب دلهره ای است ک در نبودشان
حس میشود .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 10:59
+4
mary jun
mary jun
"   پیک آخرم   "  رو مینوشم ب سلامتی   "  خدا  " 
ک تمام    "   آرزوهامو   "  دونه ب دونه جلوی چشام پر پر کرد
تا عظمتش رو نشونم بده . . . ! ؟
. . . . . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 10:55
+4
mary jun
mary jun
زندگی    "   باور   "  دعاهای قشنگ است
برایت    "  
دعاهای قشنگ   "  می کنم
آنها را     "    باور    "   کن . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 10:51
+3
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 22:54
+8
be to che???!!
be to che???!!
دیروز داداشم (گودضیلا) رو بردم برسونم مدرسه بعد کثافط رفته صندلی عقب ماشین بهش میگم چرا نمیای جلو بشینی میگه اخه رییس ها همیشه عقب میشینن
کصثسافطت منو راننده خودش فرض کرده :-(
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 22:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ