یافتن پست: #ها

محمد
محمد
دوستانی که معرفتشان ویترینی بود. در خوشی بودنشان با تو روتینی بود . حیف از عمر و عاطفه ای که خراب کردند. پای کسانی که چهره پنهان زیر نقاب کردند. معنای رفاقت به نوکرم چاکرم خلاصه نمیشود. ولی بهتر که وقت صرف شغالان سگ نما نمیشود...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی با دوست دخترت به هم میزنی تنها چیزی که ادم رو تسلی میده یاداوری اون هدیه هاییه که میخواستی براش بخری ولی نخ[!]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تأثیری که دخترِ همسایه یِ پشتِ شیشه ی ِ پنجره ؛

رویِ بازیِ فوتبالِ بچه هایِ محل داشت...!!!!!!!!
.
.
.
.
.
قراردادهایِ میلیاردی رویِ بازیکنانِ استقلال و پرسپولیس نداشت......!!!!!!!!!!!

.
.
.

والاااااااااااااااااا .....!!!!!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این دخترایی که رژ لبشون تا بالای لبشون اومده همونایی هستن که تو بچگی تا نقاشی هاشون رو رنگ میکردن از خط میزدن بیرون !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 18:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﺮ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﺍﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻳﻬﻮ ﻳﻪ ﻭﺍﻧﺖ ﺳﺒﺰﻱ ﻓﺮﻭﺵ ﭼﺮﺍﻍ
ﻗﺮﻣﺰﻭ ﺭﺩ ﻛﺮﺩ
ﭘﻠﻴﺲ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﮔﻔﺖ ﻭﺍﻧﺖ! ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻱ !.؟
ﻭﺍﻧﺖ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﮔﻔﺖ :ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ
ﻳﻌﻨﻲ ﻳﻪ ﻫﻤﭽﻴﻴﻦ ملت خجسته ای ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻣﺎ!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سه تا چیز هست که هیچ وقت ادم
نمیتونه فراموشش کنه ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صبحانه نهار شام
قرار نیست که همس احساساتی
باشه ... :))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا هم هستن سر کلاس..

یه جوری به حرف‌های استاد گوش می‌دن..

که انگار می‌فهمن استاد داره چی‌ می‌گه !!! :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:20
+4
mary jun
mary jun
دلتنگم . . .
دلتنگ کسی ک دلتنگی هایم را ندید . . .
دلتنگ خودمم . . .
خودی ک مدتهاست فراموشش کرده ام . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 21:13
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ