یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه روز یه كامیون گلابی داشته توی جاده می رفته كه یه دفعه می‌افته توی یه دست‌انداز، یكی از گلابی‌ها می‌افته وسط جاده، بر می‌گرده به كامیون نگاه می‌كنه و میگه:
گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها میگن: گلابی، گلابی!
كامیون دورتر می شه،
صداشون ضعیف‌تر می شه.
گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها می گن: گلابی، گلابی!
باز كامیون دورتر میشه، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
اما صدای گلابی دیگه به گلابی‌ها نمی‌رسه! گلابی‌ها موبایل راننده رو می گیرن و زنگ میزنن به موبایل گلابی،اما چه فایده كه گلابی ایرانسل داشته و توی جاده آنتن نمی‌داده!
گلابی یه نفر رو پیدا می‌كنه كه موبایل دولتی داشته، زنگ می‌زنه به راننده و می گه: گوشی رو بده به گلابی‌ها، وقتی كه گلابی‌ها گوشی رو می گیرن، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی ها!
گلابی ها می گن: گلابی، گلابی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون شور و اشتیاقت تو حلقم ،
واقعا دوست داری باز هم ادامه داشته باشه؟!؟!؟!؟!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 16:42
+8
AmirAli
AmirAli
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 15:46
+9
محمد
محمد
خـدایا... 
چه ساخته ای ؟ 

دل آدم هایت یکی ازیکی سنگی تر ! ! 

دروغ هایشان یکی از یکی زیباتر ..

نگاه هایشان یکی از یکی معنی دار تر و سنگیـــن تر ! ! 

روحشان یکی از یکی هفت رنگ تر.. 

وهر یک برای خـود، 

یکی از یکی خـدا تر!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 13:49
+4
محمد
محمد
بــــــاور کن!
خیلی حـــــــرف است...

وفـــــــــادار دســــت هایی باشی

که یکبار هم لمســــشـــان نکرده ایی !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 13:32
+4
reza
reza
سلامتی روزی ک همه از بالا ب تنهاییم
ورختخواب جدیدم نگاه میکنن.....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 09:57
+7
fereshte
fereshte
یکی از تفریحای دهه شصتیی ها این بود ک دسشونو باآب خیس میکردن میپاشیدن رو بخاری نفتی و تییسسس صدا میداد
دیدگاه  •   •   •  1393/02/3 - 22:40
+7
Haroon
Haroon
از فردا بیشتر مراقب باش
تقاص
اشکهای 
امشب من
سنگینتراز
 تمام روزهایی است
 که عاشقانه گریه کردم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/3 - 21:21
+9
Haroon
Haroon
شب است
کلنجار میروم باخودم
با دلتنگی هایم
سراغش را بگیرم؟!
نگیرم؟!
بگیرم؟!
نگیرم؟!
نزدیک صبح است دل را به دریا زدم
(مشترک مورد نظر در حال مکالمه است)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/3 - 21:15
+9
Haroon
Haroon
آنقدر به آدمهای زمین بی اعتماد شده ام که میترسم وقتی از خوشحالی به هوا بپرم
زمین را از زیر پایم بکشند
دیدگاه  •   •   •  1393/02/3 - 21:11
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کامنت پسرا:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
۱ :ازناخنات معلومه خیلی مهربون هستی..
۲ :ناخنهات تو حلقم..
۳ :قشنگ بود با اجازه شِر می‌کنم
۵ :فدات شم پاهات یه چیزی میخواد به آدم بگه
۶- چه عاشقانه
یکی به من یه آر پی جی بده :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:29
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ