یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من یک دخترم...

شیطان نیستم... فرشته هم نیستم... خـدا هم نیستم...

فقط دختـرم...

از نوع ساده اش... "حـوا" گونه فكر مـی كنم... فقط به خاطر سیب تا كجا باید تاوان داد!؟

من یک دخترم...

بدان... "حوای" کسی نمی شوم که به "هوای" دیگری برود... تنهاییم را با کسی قسمت نمی کنم که روزی تنهایم بگذارد....

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:24
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لـواشك رو بایـد دراز دراز بـُـریـد، پـهـن كـرد،

نـمـك پاشـیـد روش، جـوری كه دونـه های بزرگ نـمـك روی لواشـك رو سـفـیـد كـنـه،

بـعـد لوله كـنـی بـذاری گوشـه لپـت....

یه زحمت بکشین اب دهنتونوقورت بـدیـد :|

با تشکر.... راستی اونیم که گفتی خودتی :|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز یه خانومه رو دیدم موها دم اسبی ،ابروها هشتی ،لبا صورتی، سرتونو درد نیارم خلاصه خیلی ناز بود .ولی نمیدونم چرا مادرش علی صداش کرد !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ