یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگر تو زندگی کمی احساس خوشبختی کردید.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مطمئن باشید که جلو دوربین مخفی هستید،
یه لبخند بزنید و برید دنبال بدبختی هاتون :))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سر چهار راه یه وانت از چرغ قرمز رد شد، پلیس تو بلندگو گفت :وانت کجا می ری؟ وانتیه تو بلند گوش گفت :دارم می رم خونه! اینجور ملتی هستیم خلاصه :))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه خواهرم ۶ سالشه خورده بود زمین گفتم بیا بوسش کنم خوب شه ، برگشته میگه : نمیخوام؛ توی زندگی زخم هایى هست که فقط یه نفر خاص باید بوسش کنه تا خوب بشه !!! من سن این بودم تو یخچال دنبال اون یارویی میگشتم که وقتی در یخچالو میبندیم لامپشو خاموش میکنه!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به یک گره که دو چشمت بر ابروان انداخت هزار فتنه و آشوب در جهان انداخت
فریب زلف تو با عاشقان چه شعبده ساخت؟ که هر که جان و دلی داشت در میان انداخت
دلم، که در سر زلف تو شد، توان گه گه ز آفتاب رخت سایه‌ای بر آن انداخت
رخ تو در خور چشم من است، لیک چه سود که پرده از رخ تو برنمی‌توان انداخت
حلاوت لب تو، دوش، یاد می‌کردم بسا شکر که در آن لحظه در دهان انداخت
من از وصال تو دل برگرفته بودم، لیک زبان لطف توام باز در گمان انداخت
قبول تو دگران را به صدر وصل نشاند دل شکسته‌ی ما را بر آستان انداخت
چه قدر دارد، جانا، دلی؟ توان هردم بر آستان درت صدهزار جان انداخت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 16:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺑـﻪ ﺳـﻼﻣﺘﯽ
ﺍﻭﻥ ﭘﺴـﺮﯼ ﮐـﻪ ﻭﻗﺘـﯽ ﻧﺼـﻔﻪ ﺷـﺐ ﺗـﻮ ﮐﻮﭼـﻪ ﺗـﺎﺭﯾﮏ، ﺩﯾـﺪ
ﯾـﻪ
ﺩﺧـﺘﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺭﻭﺑـﺮﻭﺵ ﻣﯿـﺎﺩ، ﻣﺮﺩﻭﻧﮕـﯿﺶ ﺭﻭ ﯾـﺎﺩﺵ ﻧﺮﻓـﺖ

ﺳـﺮﺷﻮ ﺑﺎﻻ ﮔـﺮﻓﺖ ﻭ ﭼـﻨﺎﻥ ﮔﻔـﺖ : ﭘﺨﺨﺨﺨﺨﺦ ! ﮐﻪ ﺩﺧـﺘﺮﻩ ﺍﺯ
ﺗﺮﺱ شوکه شد ﺑﻌـﺪﺵ ﺩﺭﺟـﺎ ﺳـﮑﺘﻪ ﮐـﺮﺩ !
ﻭﺍﻻ ﺑﺨـﺪﺍ ﺍﺻـﻦ ﭼـﻪ ﻣـﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﯾـﻪ ﺩﺧـﺘﺮ ﺗﺎ ﻧﺼـﻔﻪ ﺷـﺐ ﺗﻮ
ﮐـﻮﭼـﻪﻫﺎ
ﭘﺮﺳـﻪ ﺑﺰﻧـﻪ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 16:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالم خوب است اما...

دلم تنــــــگ آن روزهایی

شده که میتوانستـــم از ته دل بخنــدم ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 09:59
+2
be to che???!!
be to che???!!

داشتم نهار درست می کردم، یه لحظه خم شدم،موهام سوخت... به مامانم می گم :آخ! موهام سوخت. می گه :آره، یه لحظه دیدم بوی کله پاچه گوسفند میاد...من و میگی :)))))


مامانم<img src=(" title=":((" />(((


گوسفند :|

1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 21:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زبان فارسی دخترا
سلام = شلام,سالوم,سالن,سیلام,سل,سیلوم و...!!
دختر = دخمل,دخی و...!!
پسر = پسمل,پسل و...!!
عزیزم = عجیجم,ججیجم,عژیژم ، عسیسم...!!
دوست ندارم = اصنشم نِی خوام,باهات قهلم,نوموخوام شداتو بشنفم,
نمیدونم = نیدونم,قلبمو شیچوندی بلو و...!!
نمیخورم=نیخولم,میل ندالم و...!!
دوست = دوکس,دوس,دوش و...!!
گفتم شاید بعضی از پسرا معنی این حرفا رو نفهمن
وظیفم بود ترجمه کنم...!!
لازم می شه یه روزی ...!!:D

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 20:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 17:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 15:50
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ