♥ نگار ♥
چشمهایم را به بیمارستان میبرم...
.
.
.
.
.
.
نمیدانم چه مرگشان شده!هرشب درخواب جایشان راخیس میكنند...
♥ نگار ♥
خداییش خیلی حال میده ها !
فامیلیت صالح باشه !
بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل !
roya
گاهی وقتا هیچ کس رو نداشته باشی بهتر است!
باور کن
بعضی ها تنها ترت میکنن...