یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مامانم اینا چندروزه نیستن ناهار خونه خاله م اینا دعوت بودم بعد خاله م اس داد : کجایى حسام جان بیا میخوایم ناهار بخوریم
منم ج دادم :امتحان داشتم خاله همین الان ﺭﺳﯿﺪﻡ ﺟﻠﻮ در ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ !!! ^_^
ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩ ! ﮐﻤﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﺎﺯ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩ !هرچى زنگ زدم ج نداد!
ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺱ ﺑﺪﻡ ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻗﺒﻠﯿﻢ ((س)) ﮐﻠﻤﻪ ﺭﺳﯿﺪم ﺭﻭ ﻧﺬﺍﺷﺘﻢ!!! :(
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﺗﮏ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ تو فلافلى ﻧﺸﺴﺘﻢ فلافل مى زنم!!! ^_^
خانم محترم اسم خودتو گذاشتى خاله??? تو باید عمم میشدى,عمه!!! :D

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 20:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 20:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختر : عشقم میخوام یه چیز بگم ولی قول بده که عصبانی نشی...
پسر: باشه بگو...
دختر : داداشم هفته پیش خواهرتو دیده و خیلی خوشش اومده و میخواد که باهاش حرف بزنه...
پسر : چییییی؟ غلط کرده استخوناشو خورد میکنم. دندوناشو میریزم تو حلقش... اون کی باشه که به ناموس من نگاه کنه؟!! به چه حقی میخواد دستشو بگیره؟
دختر : میشه دستمو ول کنی؟ لطفا؟
پسر : چرا؟
دختر : چون الان توام دست ناموس داداشمو گرفتی... منو فراموش کن و برو ومواظب ناموست باش و به ناموس بقیه کاری نداشته باش...
اینجاس که میگن روشنفکریت واسه دخترای غریبست به مادرو خواهرای خودت که میرسی قیصر میشی؟؟؟
اینم از پسرا که همشون لنگه همن...

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:31
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تنها موقعی که خانمها با دقت تمام به حرف شوهراشون گوش میدن؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتیه که شوهراشون تو خواب حرف میزنن
:))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:29
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سر زنگ هندسه میگم این درسا بسه..

('_')
_//
_\/

('_')
\\
\/

/('_')\
_||
_\/

هووووووووووو
بیا وسطططط
آهاااان
باز باز باز...
باز منو کاشتی رفتی تنها گداشتی رفتی
دروغ نگم ب جز من یکی دیگ داشتی رفتی...
دستااا شلهههههههههههههههههه..

('_')
_//
_\/

('_')
\\
\/

/('_')\
_||
_\/

جونی جونم یار جونم بیا دردت به جونم ، شب مهتاب لب دریا سی تو آواز می خونم ، جونی جونم یار جونم

_/\
_|
_/\
(.-.)
چیه خوو حوصلم سر رفته
(͡๏̯͡๏)
<;)(>
_||_

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:19
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
در music
[لینک]
دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 21:19
+3
EHSAN
EHSAN
اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتی هستند که می افتند فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 20:23
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟
میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 18:19
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ