mary jun
نبودن هایی هست ک هیچ بودنی جبرانش نمی کند
کسانی هستند ک هرگز تکرار نمی شوند ..!
و حرف هایی ک معنی شان را خیلی دیر می فهمیم .!!
دلتنگی ام را برایت با مداد کودکی هایم می نویسم ک هیچ گاه دروغ نمی گوید ......
mary jun
دلم ب بهانه ی ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداند
هر چ خواست همیشه نیست .
mary jun
یک ساعت ک آفتاب بتابه خاطرات آن همه شبهای بارانی از یاد میره !
این است حکایت آدم ها ..............فراموشی
mary jun
گاه باران همه دغدغه اش باغچه نیست
شاید از غصه ی تنها شدنش میبارد