♥ نگار ♥
من خیلی دوست داشتم زندگیو در یک کلمه خلاصه کنم به خاطر همین کلمات زیادی به فکرم اومد مثل:زندگی یعنی سختی...زندگی زیباست ...زندگی بی رحم است...زندگی تنهاییست...ولی دیدم اینا فقط جزیی از زندگیو تعریف میکنه یهو ی چیزی یادم اومد:
مادر زندگیست.................
♥ نگار ♥
یکی از مزایای بنیادین کیلیپس اینه که کمک میکنه دخترو از پسر تشخیص بدیم !
فکر کنم تنها راه باقی مونده همین باشه …
♥ نگار ♥
میدونی چرا موقع انفجار چشمات بسته میشه؟
چون بهترین لحظه های زندگی دیدنی نیست...
از عاشقانه های یک پاکستانی!!!!
میدونی مشکل کجاست...............


1393/01/22 - 22:59 ( لايک توسط 1 کاربر )مشکل اینجاست برا نقاشی باید صفحه سفید داشته باشی...ولی زندگی ما که سیاست هر رنگیم بزنیش روش بهتر که نمیشه بلکه تیره تر هم میشه
رنگه تنهایی سیاست برا همینه که هیچ رنگی باهاش جور درنمیاد........
سیاه همیشه تنهاست
اره متاسفانه
1393/01/23 - 15:09 ( لايک توسط 1 کاربر )