یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كسی را ببوس كه حرمت لبانت را بداند،

و حداقل به خاطر بوسه هایت..

فردا كه از كنارت رد شد...

با نیشخند نگوید فاحشـــــــه...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من خیلی دوست داشتم زندگیو در یک کلمه خلاصه کنم به خاطر همین کلمات زیادی به فکرم اومد مثل:زندگی یعنی سختی...زندگی زیباست ...زندگی بی رحم است...زندگی تنهاییست...ولی دیدم اینا فقط جزیی از زندگیو تعریف میکنه یهو ی چیزی یادم اومد:

مادر زندگیست.................
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از آقا های همکارمون تو شرکت
که باهاش کلی رودربایستی داشتم
برام پیام فرستاده:
Siphon Kar nemikone, chetori az WC estefade konam?
با تعجب چندبار پیام رو خوندم
بعدش جواب دادم:
خوب از آفتابه استفاده کن!
یک هفته بعد
که باهام آشتی کرد
فهمیدم منظورش این بوده که:
[!] کار نمیکنه
چطور از [!] استفاده کنم؟

هی میگم فینگیلیش ننویسین
باعث سوءتفاهم میشه
هیچکس گوش نمیکنه...
=)):|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از مزایای بنیادین کیلیپس اینه که کمک میکنه دخترو از پسر تشخیص بدیم !
فکر کنم تنها راه باقی مونده همین باشه …
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونی چرا موقع انفجار چشمات بسته میشه؟

چون بهترین لحظه های زندگی دیدنی نیست...

از عاشقانه های یک پاکستانی!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ