یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اهای خوشگله ....هوی جیگر ...با تو امااا !



















نه میخوام بدونم الان با چه اعتماد به نفسی اومدی پایین ؟؟؟کی با تو بود ؟؟:))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگما یه وقت زشت نباشه



من از این موبایل گرونا ندارم هی فرت وفرت از زیبایی هام عكس بگیرم بذارم تو شبكه های اجتماعی خوب خوشگلم چی كار كنم میخوام یه وقت ملت محروم نمونن از این نعمات الهی
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭘﺴﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺨﺮﻡ! ﭘﺮﺍﺩﻭ
ﺑﻬﺘﺮﻩ ﯾﺎ ﺍﺳﭙﻮﺭﺗﯿﺞ؟
.
.
... .
ﮐﺎﻣﻨﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ
ﺳﺤﺮ : ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻨﻢ ﻣﯿﺨﺮﯼ؟
ﺳﺎﺭﺍ: ﻫﯿﭻ ﮐﺪﻭﻡ
ﻟﯿﻠﯽ : ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ﺳﻠﯿﻘﺖ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﻢ
ﻣﻬﺮﻧﻮﺵ :ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﺮﺍﺯﻧﺪﺗﻪ...
ﺍﺣﻤﺪ: ﭼﻪ ﮔﻮﻫﺎﺍﺍﺍ
ﻣﺤﻤﺪ : ﺗﻮ ﭘﻮﻟﺖ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩ
ﺳﻌﯿﺪ : ﺑﺎﺯ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺴﺘﯽ
ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ: ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﮔﺎﻭ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﺭﻭ ﻓﺮﻭﺧﺘﯽ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ
ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺩﻭﺍﻥ ﺩﻭﺍﻥ ﺳﻤﺘﻢ ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﺁﻗﺎ ﺁﻗﺎ ... ﭼﺴﺐ ﺯﺧﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯾﻦ؟ ﺍﺭﺯﻭﻥ
ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻤﺎ
ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﺯﺩﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ:
... ﺍﮔﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺴﺐ ﺯﺧﻤﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺨﺮﻡ ﻧﻪ
ﺯﺧﻤﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﻧﻪ ﺯﺧﻤﻬﺎﯼ ﺗﻮ
ﮐﻮﺩﮎ ﻧﮕﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﺩﯾﻮﺙ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺷﻌﺮ ﻓﻠﺴﻔﯽ ﺗﺤﻮﯾﻠﻢ
ﻧﺪﻩ !!!!!!!! :))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن


دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!



1-گورخرتنهاست ب یادش باشیم



2-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد



حیوان حیوان است دیگر



3-من گورخرم



4-چشات گورخرمیبینه



5-من از اول این ساپورت رو داشتم



گورخر ادای منو درمیاره



6-ب یاد همه گورخران درگذشته!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:50
+2
xroyal54
xroyal54
این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم؟
سالها منتظر سیصدو اندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
اگر آمد، خبر رفتن مارا بدهید
به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم...
Photo: ‎این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور<br />
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم؟<br />
سالها منتظر سیصدو اندی مرد است<br />
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم<br />
اگر آمد، خبر رفتن مارا بدهید<br />
به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم...<br />
<br />
( شعری که [!] بهجت زیر لب زمزمه می کردند. )‎
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 14:50
+6
xroyal54
xroyal54
چند وقته...

چندگاهیست وقتی می گویم :
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن
باآمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد...

چندگاهیست وقتی می گویم :
صلواتک علیه و علی آبائه
به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم...

چندگاهیست وقتی می گویم:
فی هذه الساعة
دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و فی کل الساعة
دلم نمی سوزد که همه ساعاتم از آن تو نیست...

چندگاهیست وقتی می گویم :

ولیا و حافظا
احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و
قطره های اشکم را به نظاره نشسته است...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و قائدا و ناصرا
به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمی زند...

چندگاهیست وقتی می گویم:
و دلیلا و عینا
یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی...

چندگاهیست وقتی می گویم :
حتی تسکنه أرضک طوعا
یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و تمتعه فیها طویلا
به حال آنانی که در زمان دراز حکومتشیرین تو،
طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم...

اما چندگاهیست دعای فرج را چند بار میخوانم
تا هم با آمدن نامت
دلم بلرزد
هم
اشکم بریزد
هم در جست و جویت باشم،
هم سرپرستم باشی،
هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم و
هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است...
السلام علیک یا ابا صالح مهدی (عج)
Photo: ‎چند وقته...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن<br />
باآمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
صلواتک علیه و علی آبائه<br />
به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم:<br />
فی هذه الساعة<br />
دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و فی کل الساعة<br />
دلم نمی سوزد که همه ساعاتم از آن تو نیست...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
ولیا و حافظا<br />
احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و <br />
قطره های اشکم را به نظاره نشسته است...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و قائدا و ناصرا<br />
به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمی زند...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم:<br />
و دلیلا و عینا<br />
یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
حتی تسکنه أرضک طوعا<br />
یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و تمتعه فیها طویلا<br />
به حال آنانی که در زمان دراز حکومتشیرین تو،<br />
 طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم...<br />
<br />
اما چندگاهیست دعای فرج را چند بار میخوانم<br />
تا هم با آمدن نامت<br />
دلم بلرزد<br />
هم<br />
اشکم بریزد<br />
هم در جست و جویت باشم،<br />
هم سرپرستم باشی،<br />
هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم و<br />
هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است...<br />
السلام علیک یا ابا صالح مهدی (عج)‎
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 14:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ