یافتن پست: #ها

xroyal54
xroyal54
يار من,يوسف,نيا اينجا كسي يعقوب نيست / لحظه ای چشمانشان از دوريت مرطوب نيست ¤ اي گل زيباي من , از غربتت اشكی نريز/ نازنين ، اينجا خدا هم پيششان محبوب نيست ¤ گرچه درهرجمعه ، ای زيبا، دعايت ميكنند / بهترينم ، اين دعاها جنسشان مرغوب نيست....!
الهم عجل الوليك الفرج
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 13:51
+5
xroyal54
xroyal54


ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد
ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت
صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت
(اللهم عجل لولیک الفرج)
Photo: ‎ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد <br />
ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت<br />
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت<br />
صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت<br />
(اللهم عجل لولیک الفرج)‎


دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 13:47
+4
fereshte
fereshte
آنقدر خسته ام ک حاضرم سرم راروی تکه سنگی بگذارم و بخوابم  به دیوار وجود بعضی ها ک بارها بر سرم آوار شد تکیه ندهم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 23:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در فولكلور آلمان ، قصه ای هست كه این چنین بیان می شود : مردی صبح از خواب بیدار شد و دید تبرش ناپدید شده . شك كرد كه همسایه اش آن را دزدیده باشد ، برای همین ، تمام روز اور ا زیر نظر گرفت. متوجه شد كه همسایه اش در دزدی مهارت دارد ، مثل یك دزد راه می رود ، مثل دزدی كه می خواهد چیزی را پنهان كند ، پچ پچ می كند ،آن قدر از شكش مطمئن شد كه تصمیم گرفت به خانه برگردد ، لباسش را عوض كند ، نزد قاضی برود و شكایت كند. اما همین كه وارد خانه شد ، تبرش را پیدا كرد . زنش آن را جابه جا كرده بود. مرد از خانه بیرون رفت و دوباره همسایه اش را زیر نظر گرفت و دریافت كه او مثل یك آدم شریف راه می رود ، حرف می زند ، و رفتار می كند! *** پائولو کوئیلو: همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که ما انسانها در هر موقعیتی معمولا آن چیزی را می بینیم که دوست داریم ببینیم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 17:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 17:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تــو هم تلخ بودی
تلــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند
غافل از اینکه این بار تلخی تــــو دلم را فلــــج کرد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 17:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو اخبار گفت یه هواپیما توو مالزی مفقود شده و خانواده‌های مسافرا، نگرانن
، مامان بزرگم برگشته میگه:"آخی طفلی ها دم عیدی چه بلایی سرشون اومد"
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 17:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ
ﭘﺴﺮﻣﻮ ﻣﯿﺒﺮﻡ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﻫﺮ ﮐﺪﻭﻣﻮ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﻪ
ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺩﺷﻪ ﭘﺲ ﺑﺎﯾﺪ
ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ...
ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﭘﺴﺮﻭﻧﺶ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎﺯﯼ
ﻧﯿﺴﺖ ؛ ﺑﻬﺶ ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﺧﻮﺏ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥ
ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﮑﺶ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ !
ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻋﺮﻭﺳﮏ
ﺑﮕﺮﺩﻩ !
ﺑﻬﺶ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﮔﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺭﻭ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻣﺮﺍﻗﺐ
ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺶ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻨﻬﺎ ﻣﯿﺮﺳﻪ …
ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﺎ ﭘﺴﺮﻡ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺸﻪ ﻧﻪ ﯾﻪ ﻧﺎﻣﺮﺩ

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 14:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 14:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حاج آقا بالای منبر میگه جوانان ما خیلی گمراه شدن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آنها 11تومن میدن بابت یک قوطی آبجو ...
طرف بلند میشه میگه حاجی انداختن بهت 8 تومنه )))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 13:52
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ