یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ می‌کنن می‌شه فهمید که دنبالِ جواب نیستن،میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه :))))

مثلا اگه تایپ می‌کنن:
"من هارد دیسکِ اکسترنالم و که وصل می‌کنم به لپ‌تاپ قرمزم اون چراغ سبزش دیگه روشن نمی‌شه! "

و توقع دارن گوگل جواب بده :

"الهی بمیرم،چرا خو؟!! "

دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 13:49
+3
mary jun
mary jun
می خواهم عوض شوم...چرا باید دلتنگ باشم؟
تو باید دلتنگ شوی.... می خواهم آن سیب قرمز بالای درخت باشم
در دور ترین نقطه....
دقت کن رسیدن ب من آسان نیست !
اگر همتش را نداری آسیب ب درخت نرسان ب همان سیب های کرم خورده روی زمین قانع باش !
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کلاسو گذاشته بودیم رو سرمون (انگار ک وسط کلاس یکی بمب ترکونده باشه)

از شانس قشنگ ما اون روز بازرس اومده بود مدرسه وختی بازرسه از کنار کلاس ما رد شد از بس ک کلاش شلوغ بود عصبانی شد فشارش رفت تا پلوتون ،

اومد تو کلاس ی نفرو بیرون کرد ...


بعد که یه خورده آرووم شد برگشت گفت دبیرتون کو؟


یکی از بچه ها اون ته پاشد گفت :عاقا ا اجازه....انداختیدش بیرون

من :))

بازرس o__*

دبیرمون :ا
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:48
+2
mary jun
mary jun
غصه هایت ک ریخت تو هم همه را فرامش کن
دلت را بتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین
بگذار همان جا بماند
فقط از لا ب لای اشتباهاتت ی تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن ب دیوار دلت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:30
+3
mary jun
mary jun
هر سکوتی
سرشار از ناگفته ها نیست
                        بعضی وقت ها سرشار از
                                                                                  خجالت گفته هاست
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:21
+3
fereshte
fereshte
سیگار نمیکشم  نه اینکه نکشیده ام  آخرین باری که روبه رویم چشمهایش را بست  آخرین نخ را کشیدم .... بعد ترک کردم او را   خاطراتش را  و  سیگارم را ... تمام آنچه را که... آرامم میکرد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 23:42
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بهار می آید
دنیا عوض می شود
اما آمدن بهار مهم نیست
مهم شکفتن گل ها در قلب توست

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:37
+3
mary jun
mary jun
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم.....
ن برای نیاز
و
ن از روی تنهایی....
فقط برای این  ارزش دوس داشتن دارد....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:36
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بهار
بی تو
دروغ سیزده است
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:27
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
غم هایی هست که چشمانت را خیس نمی کنند ، دلت را به آتش می کشند ، بی صدا سوختن دردناک است
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:17
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ