یافتن پست: #ها

mary jun
mary jun
برای خودم مردی شده ام.....
این روز ها در سکوت سر سخت...
بی صدا گریه می کنم....
ولی !
دنیا مواظبم باش....
قلبم هنوز زنانه می تپد.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:53
+3
mary jun
mary jun
ب بعضی ها اونقدر بها میدیم ک
ی روز خودمونم هم دیگ نمیتونیم بخریمش
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:40
+4
mary jun
mary jun
می خواهی قضاوتم کنی؟
کفش هایم را بپوش
راهم را قدم بزن
درد هایم را بکش
سال هایم را بگذران
بعد قضاوت کن
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:34
+5
mary jun
mary jun
از ماجرای عشقت....
رو سفید بیرون آمدند
                                      موهایم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:30
+6
mary jun
mary jun
خدایا ساده از گناهانم بگذر....
                  همان طور ک  ساد
ه از آرزوهایم گذشتی....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:23
+5
mary jun
mary jun
خدایا
خدایا حواست هست
صدای هق هق گریه هایم از همون گلویی میاد
ک تو از رگش ب من نزدیک تری!؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:12
+4
mary jun
mary jun
خدایا دیدی....؟!!
کلی باران فرستادی
تا این لکه ها را از قلبم بشویی....!!!!!
من ک گفته بودم لکه نیست....!!!!

زخم است....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:05
+4
mary jun
mary jun
کلاغ....
ب خانه ات برس....
قصه ی من تمام شد....!!!
یکی تمام بود و نبودن هایم را....
یکجا برد....!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ﺳﻮﺍلی ﺫﻫﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮﮐﺮﺩﻩ !
ﺍﯾﻦ ﺁﺗﺸﻨﺸﺎﻥ های ﻣﺤﺘﺮﻡ ،
ﭼﺮﺍ ﻫﻤﻮﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﻧﻤﯽ ﺷﯿﻨﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺮﻥ
ﻣﺎﻣﻮﺭﯾﺖ
ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻧﺸﻦ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﻠﻪ ﻫﺎ ﺳﺮ ﺑﺨﻮﺭﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 16:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ