یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه7ساله آیفون فایودستشه، خدا شاهده من هم سن ای بودم تنها خواستم ازخانوادم این بود وقتی خیار پوست میکنن منوصدا کنن پوست خیارا رو بخورم:|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه نصیحت دوستانه...
تو سال جدید کینه ها و کدورت ها رو بریزین دور،
تا برای کینه ها وکدورت های جدید جا باز شه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:39
+2
xroyal54
xroyal54
این روزها ...

این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!

شرمنده ام اما...

این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه شده است

این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم

این روز ها از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط

فقط 313نفر فاصله داریم

این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،

برایت دعا کنیم

دنیای این روز های ما اینگونه است

وتا تو نیایی...

بیا ...

بیا ....

بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد
Photo: ‎این روزها ...<br />
<br />
این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!<br />
<br />
شرمنده ام اما...<br />
<br />
این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه  شده است<br />
<br />
این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم<br />
<br />
این روز ها  از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط<br />
<br />
فقط 313نفر فاصله داریم<br />
<br />
این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،<br />
<br />
برایت دعا کنیم<br />
<br />
دنیای این روز های ما اینگونه است<br />
<br />
وتا تو نیایی...<br />
<br />
بیا ...<br />
<br />
بیا ....<br />
<br />
بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد‎
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:35
+5
xroyal54
xroyal54


دنیا سرزمین واژه های وارونه است.
جایی که گنج (جنگ) میشود
درمان (نامرد) میشود
قهقه(هق هق) میشود
اما درد همان درد است
آقا جان یابن الحسن دلم آرامش می خواهد یعنی (ش م ا ر ا...)
Photo: ‎دنیا سرزمین واژه های وارونه است.<br />
جایی که گنج (جنگ) میشود<br />
درمان (نامرد) میشود<br />
قهقه(هق هق) میشود<br />
اما درد همان درد است<br />
آقا جان یابن الحسن دلم آرامش می خواهد یعنی (ش م ا ر ا...)‎


2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره تو  استاتوس زده لباسای عیدم انقدر قشنگه..!
من نه کاری به اون ۶۷نفری که لایک کردن دارم،
نه اون ۳۰ و خرده ای نفری که کامنت گذاشتن.،،
من فقط به نیت اون ۵ تا احمقی که اینو اشتراک گذاری کردن، ۵بار سرمو کوبیدم به دیوار!
.
.
.
.
.
.
.
ینی تنها چیزی که الان منو آروم میکنه اینه که گزینه حمله نظامی هنوز رو میز اوباماس

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:24
+3
roya
roya
در دنیای من تنها کسی که لبخند مرا خواست"عکاس" بود!!
او هم پولش را گرفت....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میخواد به بعضیام بگم اینقد میری حموم خودتو میشوری, ادکلن میزنی خوشبو بشی خوبه ها, ولی ی دفه هم چشماتو بشور واقعیتای دورو برت رو ببین, یکمم بو انسانیت بگیر, قول میدم ادمتر حسابت کنن...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ