یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم سوم دبیرستان ک بودم با این که هم نماینده کلاس بودم هم عضو شورا (فقط اون سال این منسبا رو داشتم به خدا) تو حیاط مدرسه ترقه مینداختم...ینی هیتلرم حس اون موقع های منو نداشت...تازه یه بار جلسه واسه شورا گذاشتن بعد مدیرمون خیلی عاجزانه در خاست داشت ما اینارو شناسایی کنیم منم خیلی جدی گفتم اون با من خودم پیداش میکنم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 17:31
+2
محمد
محمد

داشتنت ...
مثل نم نم بارون جاده شمال،
مثل خواب بعد از ظهر،
مثل آهنگ های قدیمی،
مثل دیالوگ های فیلم شب یلدا
آی میچسبه ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 14:21
+3
EHSAN
EHSAN
اینجا جاییست ک پشت دوستت دارم ها نوشته شده است "ساخت چین"
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 13:56
+6
محمد
محمد
حواسمان را جمع کنیم …
آدمها مثل موبایل ها low battery ندارند ؛
اکثرا بدون اخطار قبلی و خیلی ناگهانی تمام میشوند …
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 13:36
+4
محمد
محمد
مشکل ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻓﻬﯿﻢ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﺮﺩﯾﺪﻧﺪ ،
ﺍﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﺣﻤﻖ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 13:34
+4
melika
melika

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی
چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده
هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 15:18
+10
melika
melika
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 15:10
+9
alireza
alireza
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 15:01
+6
AmiR
AmiR
بعد از مدتها اومدم بچه هااااااااااااااااااااااااااا
اوا راستی سلامممممممم
{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 23:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 21:11
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ