یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم اومد یه دفه تق زد پسه کلم ...

میگم چرا میزنی؟؟؟ <img src=(" title=":((" />((((((((((((

برگشته میگه لواشك هارو رو از ترس تویه جونور قایم کردم از صبح دارم میگردم خودم پیداشون نمیکنم.. :|

منو میگی:)))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اونقدری که من بچگی هام واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم ، واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد :)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر تبی تبـــــــی عشق نیست
گاهی وقتا بعضی تب ها از عفونت هوسه!!!!!
گفتم که بدونید و درجریان باشید..
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونستید تو ادبیات زرافّه ها واژه "این" وجود نداره ؟ ؟ ؟

چون از اون ارتفاع چیزی رو از نزدیک نمیبینن و در واقع "این" میشه "اون"

برید حالشو ببرید .. :)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

غضنفر : بیا این سوپو مزه کن !
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺧﯿﺮﻩ ﺍﯾﺸﺎﻻ ، ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ ! :|
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺍﮔﻪ ﺳﺮﺩﻩ ﺑﮕﻢ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻦ !
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ !
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﮕﻮ :(
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ ، ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ . ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ ، ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻢ ﮔﻮﺵ ﺑﺪﻩ :|
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﭽﺸﻤﺶ ، ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺱ ؟
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺍﻫﺎ !؟ ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺳﺖ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ .............! :|

دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
رو به پایانم ... هراسی از مرگ نیست، مرگ که سهل است اما ؛ نبودنهایت این روزها عجیب مرا می ترساند... قالی کرمانم ؛پا خورده ام از باور این و آن غم در تار و پودم جولان می دهد؛ خلاصم کن... به دارم بکش؛ از نو بباف مرا اما اینبار شکل گلیمی صحرایی... چرا که بی شک سر به بیایان خواهم گذاشت از لمس دستانت.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در aBiHa
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 17:59
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ