بخدا کاریت ندارم عزیزم..
خب دیگه حالا مطمئن شدم میخوای بکشیممممممممممممممممم
دیوونه قسم خوردم.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخ
دم هرچی استقلالی گرم
فقط بابت اطلاعاتت میگم پسر همین فرهود جووووووووووونتون همه نظر های که رو پیج فیسبوکش گذاشتنو پاک کرده خوردی حالا
سعید جون فقط این که اسگل نیست اون 2 رو نگاه کن پپشت سرش 4 به علاوه ی 2 رو میگه
بخدا کاریت ندارم عزیزم..
1392/10/20 - 20:07خب دیگه حالا مطمئن شدم میخوای بکشیممممممممممممممممم
1392/10/20 - 20:08دیوونه قسم خوردم.
1392/10/20 - 20:09خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
1392/10/20 - 20:10خخخ
1392/10/20 - 20:10