یافتن پست: #ها

alireza
alireza
شهادت امام حسن عسگری رو به همتون تسلیت میگم

1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:28
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتادتا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:10
+3
reza
reza

  • همه را امتحان کردم

  • قرص خواب و مسکن

  • روانشناس

  • خنده های زورکی...

  • هندزفری توی گوش و گریه کردن

  • سیگار و مشروب...

  • دوستان جدید



دل من این حرفها حالیش نمیشه
اغوشت رامیخواهم...
برگرد
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 21:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 20:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زندگی آرام است،مثل آرامش یک خواب بلند

زندگی شیرین است،مثل شیرینی یک روز قشنگ

زندگی رویایست،مثل رویای یک کودک ناز

زندگی زیباست،مثل زیبایی یک غنچه ی ناز

زندگی تک تک این ساعتهاست،زندگی چرخش این عقربه هاست

زندگی راز دل مادر من،زندگی پینه ی دست پدر است

زندگی مثل زمان در گذر است

زندگی آب روانی است روان می‌گذرد..

آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 20:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 20:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فرق تقلب کردن پسرا و دخترا:


1_ پسرا:
(بغل دستی): پس احمد اینم کتاب صفخه 240 جوابش نیست که لامصب!!! اون برگه آچاری که بهت دادم از گلوت پایین نره ایشاله . مرضو ننوشتم سریع جزوتو ببین پیدا میکنی جوابشو فقط سریعا بچه ها منتظرن
(پشت سری): مهدی جواب سوال 4رو ته کفشم نوشتم ، گرفتم بالا زود بنویس داداش اگرم خواستی درش بیار نوبتی بده بره!!!!



2_دخترا:
الههههههههههههه ه ه ه ... الههههههههه ه ه ه ...
(الهه در حال نوشتن به طرز وحشیانه ای همراه با یک لبخند ملیح !!!)
مهشییییییییددددد مهشیییییییییییییییدددد توروخدا مهشییییییییییدددد
(مهشید: ننوشتم بابا برگم سفیده اه . دو دقیقه بعد: استاد برگه هامون تموم شد یه برگه میدید؟!!!!!!)

دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 20:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره ﻣﮕﺲ ﺑﺎ ﻭﺳﺎﻃﺖ ﺭﻭﺵ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺍسمشو ﺗﻮی ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ: ﺩُﺯﺩ ﺩِﻟﻬﺎ!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:57
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد و وحشت را در چهره و چشمهای این گاو ببینید...
بعد از تماشای صحنه کشتار دوستش به دست جلادان،
انگار داره به عکاس التماس میکنه نجاتش بده..
چقدر جالبه که حتی به نوشته های کتاب مقدس خودتان نیز احترام نمیگذارید...
مگه نگفتند حیوانات را جلوی چشم هم سر نبرید!!!!!
از دینداری فقط نماز و رزوه را بلدید که خدا را گول بزنید و بروید به بهشت..
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:40
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ