یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسرﻩ ﺍﺳﺘاﺘﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ:
" ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ...
ﺳﮓ ﺩﺍﺭﻧﺪ!
ﭼﺮﺍ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﯽ؟
ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ؟
ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ؟ "
ﻣﻨﻢ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ " :ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ "
ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ ﺑﻼﮐﻢ ﮐﺮﺩ
خو مگه سگ چیز دیگه ای هم میگه؟؟؟

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه ها کم کم داریم به آخر امتحانا نزدیک میشیم!!
کم کم به فکر جا و مکان خود بعد از گرفتن کارنامه ها باشید که تو این زمستونی و سرما بیرون نمونید :-Dستاد یادآوری داغ دل دانش آموزا
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن به هر چیزی که بخندی همون سرت میاد:
هههههههههههه پول هههههههه پول
هههههههههههه پول خخخخخ پول <img src=(" title=":((" />((((((((
پول هرهرهرهر پول هی هی هی هی پول
یو هاهاهاهاهاهاااااا پوووووووووول
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:03
+3
be to che???!!
be to che???!!
5 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 14:50
+5
behrooz
behrooz
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 12:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من برم امتحان
بچه های خوبی باشین تا من میام
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

رفتم رستوران دیدم همه با دوست دختراشونن !!!

و من تنها.. :(

گوشیمو در آوردم زنگ زدم و با صدای بلند گفتم :

بیا ببین خواهرت با دوست پسرشه!!

یعنی همه دخترا فرار کردن هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا :D

دلم اینقدی خنكید :)

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺳﻔﯿﺪ ﺑﭙﻮﺷﻢ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
تا ﺑﯿﺎﯾﻦ ﻣﻄﺒﻢ ....

ﭼﻪ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﺰﻧﻢ بهتون!!!

ﭼﯿﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ میخوام بمیرم؟
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین بعضی والدین موقع مسیج دادن با لحن کتابی مینویسن ؟
یه بار موقع امتحانات واسه درس خوندن، دو سه تا از دوستان شب رو خونه ما موندن ، بعدش بابای یکیشون که مثلأ میخواست خبرشو بگیره، بهش مسیج داد:
با سلام. لطفأ موقعیت خود را به ما اعلام کن!!!!!
مارو میگی !!!
دیگه داشتیم اون وسط مسط ها هیلوکپتری میزدیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دارم بهت خیانت میکنم! روی همان تختی که فقط عادت به بدن تو داشت... هرشب با یکی به بستر میروم!! تا صبح عشق بازی میکنیم..! یک شب با غم نبودنت یک شب با اشکهایم یک شب با خیالت یک شب با ع[!]ایت یک شب با دردهایم بازهم بگویم؟؟؟ یا غیرتی میشوی و می آیی؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ