یافتن پست: #همه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هزار بار گفتم همه با هم نرین تو افق فانتزیا قاطی میشه کصافطا...

یکی پراید میخواسته حامله شده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:52
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سلام بر همه {-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"با دانش گرامری خود کامل کنید"

مزخرف ترین سوالی که تو همه ی امتحانات زبان از اول راهنمایی تا چهارم دبیرستان خودنمایی میکنه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره رو بعد بارون دوستاش نشناختن،





طفلی اون همه زحمت کشیده اسپری مو زده و کرم پودر و ریمل حالا مدل مو به کنار
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انقدر همه چی گرون شده که از خونه قهر کردن هم دیگه نمیصرفه !

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این چه حرفی‌ست که در عالم بالاست بهشت؟

هر کجا وقت خوش افتاد، همان جاست بهشت

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تو تیره نباشد، همه دنیاست بهشت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم هر وقت میخوام صبح زود بیدار شم درس بخونم 50 بار ساعت میذارم.بعد تا دهمی که بیدار نمیشم سر یازدهمی هم بلند میشم همه ی تایم ها رو خاموش میکنم مثل خرس میخوابم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...! . . . . . . . . . . .

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای ـ

فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...





والا:)))))))))))))


دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:24
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ