یافتن پست: #همه

saeed
saeed
به سلامتی خنده ای که کمکت میکنه حال داغونتو برای همه توضیح ندی....!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 13:29
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
ياد سهراب بخير،
آن سپهرى كه تا لحظه خاموشى گفت:

تو مرا ياد كنى يا نكنى ،
من به يادت هستم.
آرزويم همه سرسبزى توست!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 13:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 13:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كــــَـــرگـــَـــدَن زورش به همه میرسه میتونه سلطان جنگل بشه هیكلشم خوبه ، ولى خستست میفهمى؟ حوصله نداره
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 22:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از تو به کجا شکایت ببرم ؟

این جا همه طرفدار تو هستند .



قلبم ،

روحم ،

قَلَمم ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 22:06
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

زندگی دفتری است از خاطره ها یک نفر در شب کام یک نفر در دل خاک یک نفر همدم خوشبختی هاست  
یک نفر همسفر سختی هاست  چشم تا  باز کنیم عمرمان می گذرد        
ما همه همسفریم  

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:55
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
من اگر روح پريشان دارم

من اگر غصه هزاران دارم

گله از بازي دوران دارم

دل گريان،لب خندان دارم

به تو و عشق تو ايمان دارم

در غمستان نفسگير، اگر

نفسم ميگيرد

آرزو در دل من

متولد نشده، مي ميرد

يا اگر دست زمان درازاي هر نفس

جان مرا ميگيرد

دل گريان، لب خندان دارم

به تو و عشق تو ايمان دارم

من اگر پشت خودم پنهانم

من اگر خسته ترين انسانم

به وفاي همه بي ايمانم

دل گريان، لب خندان دارم

به تو و عشق تو ايمان دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 18:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 18:29
+2
nazli
nazli

چشمانـــــم را دیگـــر باز نمی کنم

دیدن این همه جایِ خالی ِ" تــو"
عاقبت مــــرا...
یا می کشد یا کـــــور می کنـــد


دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 15:23
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ