یافتن پست: #همه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چیه دلم گرفتی.. واسه چی داری گریه میکنی..
چیه دلم شکستی.. واسه کی داری گریه میکنی..
چیه دلم غریبی.. چی دیدی داری گریه میکنی..
میگی گذاشته رفته اونی که مثل نفس تو بود ...
میگی دلتو شکسته اونی که همه ی [!] تو بود..
میگی دیدی نمونده پای همه حرفایی که زده بود..
دل من میدونم داری دیوونه میشی اما باز بیخیالش..
دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش..
خدایا کی درمی یابی مارا.. کی درکم خواهی کرد..
میترسم زمانی بدادم رسی که دیر شده باشه..
گرچه آب رفته باز آید به رود.. ماهی بیچاره اما مرده بود..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 22:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 21:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 21:35
+2
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

 گفت : با مــادر یه جمله بساز !

گفتــم : من با مــادرم جمله نمیسـازم ! دنــیـــامو میسازم

تقدییم به همه مادرای دنیا...........
 
از قبیل مامانای مامانیه خودمون.......

{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-} 

چرا نگاه میکنی منتظر چیی؟ بزن دیگه دس قشنگرو   {-37-}{-37-}{-37-}

آخرین ویرایش توسط fingilii در [1392/06/16 - 20:54]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 20:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:24
+2
nanaz
nanaz
میگن اگه خورشید
یه ذره نزدیکمون بود
همه چیزو میسوزوند
ولی خورشید خبر نداری
یکی روی این زمین هست
که فقط اسمش
تمام وجودمو میسوزونه
چن لحظه پیش با دیدن اسمت تو گوشیم تمام وجودم سوخت.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:44
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی پسری که وقتی دل بست
تا آخرش در رو روی همه بست....
كصافط در رو رو خود منم بست :|
روانی درو وا کن منم :| <img src=(" title=":((" />(((((
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
سخت است حرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد

وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

اشتباهی هم فهمیده اند.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:52
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ