♥ نگار ♥
تو تاکسی نشسته بودم، ی دختره آنچنان آهییی کشید ی آن فک کردم
دارم فیلم میبینم: D
همه میخکوب شدن رو صورتش
پسره :چی شد عزیزم؟
دختره :هیچی ناخنم شکست
من :/
پسره
مسافرا
))
دختره
راننده O_o
دارم فیلم میبینم: D
همه میخکوب شدن رو صورتش
پسره :چی شد عزیزم؟
دختره :هیچی ناخنم شکست
من :/
پسره
مسافرا
دختره
راننده O_o










