یافتن پست: #همین

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فلاسفـــه دربـــاره عشــــــــق خیلـــی حرفهــا زدند
امــــا منطــق هیجکــدامشــــان به پـای منطـــق تـــــــو نرسیـــــد
رفتــــــــی و گفتــــــی:همینـــــه کــــــــــــــه هســــت !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خـــــــدایا !

یک " مـــــــــرگ " بدهــــکارم

و هــــزار آرزو طلــبکار !

خـــــــــسته ام ...

یا طلبم را بده ،

یا طلبت را بگیر ...


همین
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:05
+4
korosh
korosh
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 05:13
+7
korosh
korosh
ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺳﻮﺳﯿﺲ ﮐﺎﻟﺒﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ

ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ،ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﮔﻔﺖ : ۵۰۰ ﮔﺮﻡ ﮊﺍﻣﺒﻮﻥ ﻣﺮﻍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺧﯿﺎﻟﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ کیفیتشﺧﻮﺑه ؟

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ، ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﯿﺒﺮﻡ

ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ ﺷﺪ ۷۰۰ ﮔﺮﻡ ، ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ ﺳﮕﻢ ﭼﺎﻕ ﻣﯿﺸﻪ،ﮐﻤﺶ ﮐﻦ!

ﺩﻭﺳﺘﻢ |:

خانوادش |:

سگه |:

700 گرم |:

|:

|:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 03:57
+5
be to che???!!
be to che???!!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 00:08
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره ، چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی ، مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری ، همینطوره مگه نه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 23:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همین الان به یه آگهی ماشین زنگ زدم ۱۵بار زنگ خورد ،
طرف با عصبانیت برداشت گفت وقتی برنمیدارم یعنی فروختم دیگه …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم به سلامتی ایشالله خرج اعصابت میکنی دیگه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 23:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوب من

همین كه میدانم هستی خوب است

همین كه میدانم درتپشهای قلبت یادی ازمن هست خوب است

همین كه میدانم درراستای نگاهت مرا جستجومیكنی خوب است

همین كه میدانم دركنج ذهنت هرروزمرابه دوردستهای خوشبختی میبری خوب است

همین كه میدانم گاهی نامم را به زبان می آوری خوب است

خوشبختی همین است دیگر
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 22:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخترا تا یه استاتوس ضد پسر میبینن سریع کامنت میزارن آرررررررررررررررره ...دقیقااااااااااااااااا .... پسرااا همشون همینن ..!
پسرا تا یه استاتوس ضد دختر میبینن سریع کامنت میزارن گل گفتی..دخترا همه نامردن...همشون بی وفان ...!
خب لامصبا !! شما که اینقدر از همدیگه بدتون میاد حتما عمه منه که 6 تا دوست دختر و دوست پسر داره ...! مملکت نیست که دیوونه خونه ست !!!!... روانی:))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 22:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی اونی که سیگار نمیکشه چون یه عمره داره از زندگی میکشه!

.

.

.

به سلامتیه مورچه ها که هرچی پیدا کنن رفیقاشونو خبر میکنن!

.

.

.

به سلامتیه کسایی که برای داشتنشون لازم نیست با سیاست باشی و نقش بازی کنی …
همین که یک رنگ باشی کافیه!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 22:33
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ