یافتن پست: #همین

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی چیزها را " باید " بنویسم

نه برای اینکه همه " بخونن " و بگن " عالیه "

برای اینکه " خفه نشم "

همین !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 11:46
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


برای من همین ” تو ” کافیـــست ، برای تو چند ” او ” ؟!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش ضمیرها همین سه تا بود:

"من" "تو" "ما"

نه "او"یی بود،

نه "آنها"یی

نه"شما"یی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 19:56
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
من به خاک و خاکــستــر   خود می رسم سحری      

این شـب یــلــدا بگذرد رسد به   شیرین   سحری

در ایــن ره کـه قـدم   نهادم من   به   خیره سری      

به امید ایـــنــکـه   روزی از یار رسد   به خبری

الهی تو عطا کرده ای   به بشر همین کم هنری        

می فشارم دستی را که منقش کرد چه زیبا اثری

تو سائل و مسکین   و درمــانده حالا را سروری

من غلام   و   تو پـــادشــه ملکی از سیم و زری
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 19:28
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 19:24
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 12:48
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
ته تنهایی همینجاست ک میگن.....این همون اخر دنیاست ک میگن..............
13 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 12:03
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
چقد من بد شانسم....چقد.....چقد دیگه باید گریه کنم خدا.............
19 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 11:17
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

برای هرکس که رفتنی ست ، فقط باید کنار ایستاد و راه باز کرد ، به همین سادگی !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 00:46
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

شاید اشکال کار اینه : چون بخشی از نژاد آریایی از ۲ قوم مادها و پارت ها به وجود اومدن ، برای همین تمام مشکلات تو مملکت یا از طریق پارتی حل می شه یا مادی !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 00:32
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ