سحر
این نارنجک و بمب و آرپیچی که تو دست بچه محلای ماست,
اگه موقع جنگ دست سربازا بود, فکر کنم 2 ساله جنگ تموم بود......
اگه موقع جنگ دست سربازا بود, فکر کنم 2 ساله جنگ تموم بود......











همینه این همه ساله آمریکا جرات نمیکنه حمله کنه

1390/12/23 - 22:49 ( لايک توسط 1 کاربر )
1390/12/23 - 23:43