یافتن پست: #همین

سحر
سحر
این نارنجک و بمب و آرپیچی که تو دست بچه محلای ماست,
اگه موقع جنگ دست سربازا بود, فکر کنم 2 ساله جنگ تموم بود......
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:47
+10
مهسا
مهسا
هنوز هم عقربه های ساعتم

راه خودشان را می روند ...

عجب اراده ای دارند !

هر روز همین راه ..

در این فکرم که می دانند

دور خودشان می چرخند یا نه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 18:40
+3
مهسا
مهسا
زندگی درک همین امروز است
ظرف دیروز پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز دریغ کردی
آخرین فرصت همراهی ماست .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:38
+7
fowkes
fowkes
بچه ها کسی میدونه guy fowkesکی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:22
+3
milad
milad
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:41
+1
نیوشا
نیوشا
پر رو که میگن همینه ها!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:16
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دوستتون دارم....
از حالا تا هر وقت تا هر جا{-41-}
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:39
+6
*vorojak*
*vorojak*
کجایند مردان بی ادعا...!!!؟؟؟{-54-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:42
+5
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:16]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:35
+4
ronak
ronak
در آغوشش میکشی
و محکم میفشاری اش به خودت.....زل میزنی!!!
و به چشمهایش خیره میشوی...به نگاهش ...
آرام میگویی:با من بازی نکن....
و او .......
و او درست همین کار را میکند!...!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:16
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ