Mohammad
در شهر بودم
دیدم
هر کس به دنبال چیزی می دود
یکی به دنبال پول.....
یکی به دنبال چهره دلکش....
یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد...
یکی به دنبال نان...
یکی هم به به دنبال اتوبوس !
اما دریغ
هیچکس به دنبال خدا نبود !!!
دیدم
هر کس به دنبال چیزی می دود
یکی به دنبال پول.....
یکی به دنبال چهره دلکش....
یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد...
یکی به دنبال نان...
یکی هم به به دنبال اتوبوس !
اما دریغ
هیچکس به دنبال خدا نبود !!!










