یافتن پست: #هیچ

نیوشا
نیوشا
یه مُشت پاستیل به انضمامِ شُکُلات سنگی رو . . . . با هیچی تو دنیا عوض نخواهم کرد . . .{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:35
+7
-1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
مکالمه دو پسر : پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه … شبیه خرسای قطبی شدی الاغ…. کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری معلومه انقدر دایره میشی دیگه … پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست ( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

مکالمه دو دختر : دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم … دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم ( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:15
+6
ALI SHABAN
ALI SHABAN
حمید عسکری، مازیار فلاحی و گروه «سون» در سالن ۵ هزار نفری کانادا به اجرای برنامه می‌پردازند
_________________________
ستاره های پاپ به کانادا می روند!

عسگری: هیچکس نمی‌تواند با این پکیج رقابت کند!

موسیقی ما - بهمن بابازاده: با شروع نیمه ابتدایی سال‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد خواننده‌ها و چهره‌های پر طرفدار پاپ تور برنامه‌های زنده‌شان را با تدارکات وسیع، برنامه ریزی کرده‌اند که به نظر می‌رسد بازار داغ کنسرت‌ها به خارج از کشور هم سرایت کند و هنرمندان داخلی برنامه‌های فراوانی را در سرتاسر جهان به اجرا در بیاورند.

با توجه به اینکه هنوز برنامه اجراهای داخل کشور اعلام نشده، با قاطعیت نمی‌شود در مورد کنسرت‌های داخل کشور صحبت کرد اما در روزهایی که رسانه‌ها در تعطیلات ابتدای سال به سر می‌بردند خبری کوتاه در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های پیش فروش بلیت‌های کنسرت منتشر شد که باعث خوشحالی زاید الوصف مخاطبان موسیقی خارج از کشور شد و بازتاب‌های فراوانی را هم به خود دید:
.:: ادامــــــــ ـ ـ ـ ـــه در دیــــــدگــ ـ ـ ـ ـ ــــاه ::.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:35
+9
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
آدامس ها بزرگترین اساتید معنویت هستند

از کودکیمان تلاش می کنند به ما بفهمانند

”هیچ شیرینی ای ماندگار نیست . . . “
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:33
+3
poria
poria
کارنامه‌ام

پر از تقلب و گناه

خط خطی سیاه

هیچ وقت درسخوان نبوده‌ام ولی

در شب تولدت

مثل کاج

توی طاق نصرت محله کار کرده‌ام

شاخه‌های خشک داربست را

بهار کرده‌ام

*

راستی دو روز قبل

سرزده به خانه‌ی دل امید - همکلاسی‌ام - سر زدی

ولی چرا

به خانه‌ی حقیر قلب من نیامدی؟

رد شدم، قبول

ولی به من بگو

کی به من اجازه‌ی عبور می‌دهی؟

راستی اگر ببینمت

به من هر چه خواستم می‌دهی؟

کارنامه‌ی مرا

دست راستم می‌دهی؟

نا امید نیستم ولی به خاطر خدا

از کنار نمره‌های زیر ده عبور کن!

ای عصاره گل محمدی!

فصل امتحان سخت ما ظهور کن !
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردها نمی بخشند اما فراموش می کنند!!!

زنها می بخشند ولی هیچگاه فراموش نمیکنند...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:56
+7
HADI
HADI
بهانه ی دخترا:
1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)
2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی)
3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره)
4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم)
5 - من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم)
6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:47
+3
peyman
peyman
هیچ کس همراه نیست.تنهای اول!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:43
+3
payam65
payam65
چه قدر سخته تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داد زل بزنی و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت شی حس کنی هنوزم دوستش داری,چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر اوار غرورش همه وجودت له شده,چه قدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیزی جز سلام نتونی بگی
چه قدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوزم دوسش داری.
چقدر سخته گل ارزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی و اون وقت اروم زیر لب بگی :گل من باغچه نو مبارک.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 15:33
+3
d.m
d.m
گاهی که دلم
به اندازهء تمام غروبها می گیرد
چشمهایم را فراموش می کنم
اما دریغ که گریهء ، دستانم نیز مرا به تو نمی رساند
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند
با این همه ، نازنین ، این تمام واقعه نیست
از دل هر کوه کوره راهی می گذرد
و هر اقیانوس به ساحلی می رسد
و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد
از چهل فصل دست کم یکی که بهار است


مـــ-ن هنــوز تو را دارم
آخرین ویرایش توسط asemanabi در [1391/01/17 - 01:52]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 01:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ