peyman
کاش هیچ کودکی یتیم و بی کس نبود
من از این کاش دلم می گیرد
دلم میگیرد از چشم امید داشتنم به این همه هیچ.
اما این را هم می دانم که خدا جبران تمام نداشتن هاست
پس خدا براشون خیلی خدا باش...
من از این کاش دلم می گیرد
دلم میگیرد از چشم امید داشتنم به این همه هیچ.
اما این را هم می دانم که خدا جبران تمام نداشتن هاست
پس خدا براشون خیلی خدا باش...










