یافتن پست: #هیچ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دم فـــــیس بـــــوک گـــــرم کهـــــ دل هیچ کـــــسی رو نمی شکـــــنه ...
.
..
بـــــه هـــــر کســـــی اجازهـــــ میده از هر دانشگاهـــــی که آرزوشـــــه فارغ التحصـــــیل شه ...
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 21:13
+5
AmiR
AmiR
انواع دل{-35-}{-35-}{-35-}
ولی هیچ کدوم دل پراز عشق و لبریز از غشق نمیشه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 18:27
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
کسی که از هیچ چیز کوچکی خوشحال نمی شود ، هیچگاه خوشبخت نخواهد شد. اپیکور
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:51
+3
binam
binam
وقتی که قطره های اشک آرام آرام بر روی گونه هایم میریزد
وقتی نگاه خسته ی خودم در آیینه ی اتاق تنهاییم مرا به ترس می آورد
وقتی تار موی سپیدم در تلاطم تارهای سیاهم از دید دیگران پنهان می شود
وقتی هزاران درد را با تنی خسته تنها خودم به دوش میکشم
وقتی مجبورم کنار والدینم نقش فرزند شاد را بازی کنم
تنها چیزی که باعث می شود قلبم به تپش ادامه دهد
وجود توست
در کنار سجاده که هیچ حتی در هر لحظه هم نیازی به نقش بازی کردن نیست
نیاز به بازگو کردن نیست
تو خوب میدانی از هرآنچه در من میگذرد
این است که هنوز با عصای بندگی ات روی پاهایم ایستاده ام
و اشک ها و نگاه ها و تار موهای سپید و درد ها را تحمل میکنم
خوب است که تو انسان گونه مرا نگاه نمیکنی
خوب است که نیازی به توجیح ندارم در برابر بزرگواری چون تو
هر قدر دلم گرفته باشد همین که تو هستی کافی است
هرگز نمیتوانم زندگی بدون تو را حتی لحظه ای تصور کنم
گاهی همین جمله کافی است
که نه بخاطر اینکه مانند تو تنهام
نه بخاطر اینکه هر روز به من روزی میدهی
نه بخاطر اینکه این همه نعمت در اختیارم میگذاری
بلکه فقط و فقط
بخاطر بودنت
دوستت دارم خدایا!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:34
+3
parsa
parsa
یه آدماهی هستن می‌خندن . زیاد هم می‌خندند. اما ...
حرف‌هاشون ، غم‌هاشون ، مشکلاتشون
این‌ها چیزهایی ست که می‌ریزه توی دلش و دَرَش رو هم دوقفله می‌کنه
کسی رو هم راه نمیده اون تو
نمیزاره بفهمید که اون تو چه خبره
و شما هیچ وقت درکش نمی‌کنید، چون بلد نیست منت بزاره ...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 14:09
+2
-1
binam
binam
در CARLO
یه آدماهی هستن می‌خندن . زیاد هم می‌خندند. اما ...
حرف‌هاشون ، غم‌هاشون ، مشکلاتشون
این‌ها چیزهایی ست که می‌ریزه توی دلش و دَرَش رو هم دوقفله می‌کنه
کسی رو هم راه نمیده اون تو
نمیزاره بفهمید که اون تو چه خبره
و شما هیچ وقت درکش نمی‌کنید، چون بلد نیست منت بزاره ...
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 13:43
+3
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
اینایی که هنوز با آدم هیچ برخوردی نداشتن بعد راجع به آدم نظر میدن
اینا عمه ایی چیزی ندارن احیانن!!!؟
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 23:27
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
همسایمون زنگ زده آتش نشانی که آقا توی انباری خونه ی ما یه مار هست.
اون بدبختا اومدن همه چیو زیر و رو کردن وسایلو انداختن بیرون آخر سر هیچی پیدا نکردن ...
بهش میگم آقای فلانی مطمئنی مار دیدی ؟
میگه : نه بابا میخواستم انباری رو خالی کنم دست تنها بودم حوصله هم نداشتم …{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 20:59
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
درد اینجاست...
که درد را نمی شود...
به هیچ کس حالی کرد... {-15-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 16:16
+4
AmiR
AmiR
دوستان
اگ پسری دختریو واقعا دوستداشته باشه ب هیچ دختری چشم نمیندازه و همینطور دخترا اگ پسریو بخوان ب پسری نگا نمیکنن
و پسری ک دوستدارن ب پول.قیافه.زبون و.......دیگری نمیدن{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 13:35
+6
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ