♥ نگار ♥
دلت تنگِ یک نفر که باشد
تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد و لحظه ای فراموشش کنی
فایده ندارد ...
تو دلت تنگ است ...
دلت برای همان یک نفر تنگ است ...
تا نیاید...
تا نباشد،
هیچ چیز درست نمیشود...
ali rad
هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! ستون حوادث خالیست... هنوز زنده ام بی تو! باورت میشود
محمد
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش
شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی
و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن
چون شاید
هیچوقت
هیچ کس
تو رو به اندازه اون دوست نداشته باشه
آخرین ویرایش توسط
Ghoghnus در [1391/01/7 - 14:35]
saeed
بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم را
الکی به جز تو برای هیچ کس خرج نمی کنم....
عسل ایرانی
با تو شِعرام هَمِگــے رَنگِ بَهارِه
با تو هیچ چیزے دِلَم کَم نِمیارِه
وَقتــے نیستــے هَمــﮧ چیـــےِ تیره و تارِه
کاش بِبَخشــےِ تو خَطا هامو دوباره @Malo0o0os