یافتن پست: #هیچ

zahra
zahra
فکر کنم احساسم رفته تو کما هیچ عکس العملی نشون نمیده...؟؟!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 17:25 توسط Mobile
+4
milad
milad
قلب پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود و

اما قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن یک هواپیما در آن بستگی به فرود

هواپیمای بعدی دارد !!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 13:31
+4
maryam
maryam
نه! نمیــــــــدانی... هیچکس نمیداند پشتــ این چهره ی آرامــ در دلم چه میگذرد...! نمیـــــدانی!! کسی نمیداند اینــ آرامش ظاهــــــر و این دل نـــــــا آرامـــ چقدر خسته ام میکند!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 12:40
+2
zahra
zahra
خیال کردی ... وقتی به همراه ديگري ... از کنارم می گذری... دنیا به آخر می رسد... دنیایت من بودم ... که به آخر رسیدم ... و تو اکنون هیچ نیستی.....!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 04:18 توسط Mobile
+7
محمد
محمد
زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

آخی...
یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره
دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:
ببین خواهرت چقدر داره ضایع می‌رقصه
شلوار پسر عموت داره می‌افته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه‌اش نشسته داره غیبت می‌کنه
از خودت و خانواده‌ات متنفرم :))
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:11
+8
مهسا
مهسا
از من به شما نصیحت:

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره !!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:59
+5
مهسا
مهسا
زنی را دیدم : زاده شده بود تا دختر کسی باشد !
بالید تا خواهر کسی باشد !!
ازدواج کرد تا زن کسی باشد !!!
زاد تا مادر کسی باشد !!!!
برای همه کسی بود و برای خودش هیچ کس !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:33
+5
مهسا
مهسا
اگه خوبی همه آدمها
به قشنگی عکس پروفایلشون بود،
دنیا هیچ مشکلی نداشت .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:08
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
تنها گذاشتن تنهاکسی که تنها کس او هستی ،تنها گناهیه که هیچ کس و هیچ وقت بخشیده نمیشه!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:50
+2
مهسا
مهسا
به خود راست بگو ، آنگاه توان دروغ گفتن به هیچ کس را نخواهی داشت . (شکسپیر){-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:46
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ