zahra
فکر کنم احساسم رفته تو کما هیچ عکس العملی نشون نمیده...؟؟!!
maryam
نه! نمیــــــــدانی... هیچکس نمیداند پشتــ این چهره ی آرامــ در دلم چه میگذرد...! نمیـــــدانی!! کسی نمیداند اینــ آرامش ظاهــــــر و این دل نـــــــا آرامـــ چقدر خسته ام میکند!!
zahra
خیال کردی ... وقتی به همراه ديگري ... از کنارم می گذری... دنیا به آخر می رسد... دنیایت من بودم ... که به آخر رسیدم ... و تو اکنون هیچ نیستی.....!!
*elnaz* *
تنها گذاشتن تنهاکسی که تنها کس او هستی ،تنها گناهیه که هیچ کس و هیچ وقت بخشیده نمیشه!