ali rad
گر دست من بود ،
"ی" را آنقدر می کشیدم تا صاف بشود !
بشود " ا " !
آن وقت هیچ چیز "بی تو" نبود !
همه چیز "با تو" میشد ..
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی، به رختخواب بری؛هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی .هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد،دوست دخترت نیست و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه به پیدا کردن یک مكان خالی،اونوقت میتونی روی همراهی و همدلیِ دختر به عنوان جنس مخالفت حساب کنی.
*vorojak*
نظرتونو تو یه جمله بدید!!؟
♥ نگار ♥
تو را هیچگاه نمی توانم از زندگانیم پاک کنم چون تو خود پاکی/پس تورا خط خطی می کنم آنوقت در زندان خطهایم برای همیشه ماندگار می شوی و وقتی که نیستی بیرنگی روزگارم را با مداد رنگی یادت رنگ می زنم
saeed
ای خدا از خود گذشتگی تا كجا
چرا هیچكی قدر ما پسرارو نمی دونه ؟؟؟