یافتن پست: #هیچ

ali rad
ali rad
گر دست من بود ،

"ی" را آنقدر می کشیدم تا صاف بشود !

بشود " ا " !

آن وقت هیچ چیز "بی تو" نبود !
همه چیز "با تو" میشد ..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 19:34
+6
danial
danial
{-59-}آموخته ام که وابسته نباید شد
نه به هیچ کس،نه به هیچ رابطه ای
واین لعنتی
نشدنی ترین کاری بود که آموخته ام...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 17:05
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی، به رختخواب بری؛هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی .هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد،دوست ‌دخترت نیست و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه به پیدا کردن یک مكان خالی،اونوقت میتونی روی همراهی و همدلیِ دختر به عنوان جنس مخالفت حساب کنی.
9 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:19
+3
*vorojak*
*vorojak*
نظرتونو تو یه جمله بدید!!؟
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 02:06
+4
hadith
hadith
دستم بـه سمـت ِ تلفُـن مـیرود و بـاز می‌گـردد
چـون کودکـی که به او گفته‌اند شیرینـی روی میـز “مــال ِ مهمان‌هـاست”
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 00:59
+3
محمد
محمد
هیچ لذتی بالاتر از این نیس که یه تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه و آدم بتونه 2تا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه
خدایا این لذتارو از ما نگیر!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 23:59
+8
نیوشا
نیوشا
تذکر جدی به عیدی بگیران عیدی خود را در جیب خود نگه دارید ! ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون با خانوادمون درگیرم !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 19:30
+13
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را هیچگاه نمی توانم از زندگانیم پاک کنم چون تو خود پاکی/پس تورا خط خطی می کنم آنوقت در زندان خطهایم برای همیشه ماندگار می شوی و وقتی که نیستی بیرنگی روزگارم را با مداد رنگی یادت رنگ می زنم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 15:50
+5
saeed
saeed
ای خدا از خود گذشتگی تا كجا

چرا هیچكی قدر ما پسرارو نمی دونه ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 21:51
+2
محمد
محمد
مردها و زن ها دست کم در یک چیز اتفاق نظر دارند. هیچ کدام به زن ها اعتماد ندارند...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 17:47
+7
-3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ