یافتن پست: #هیچ

Danial
Danial
زنگ زدم به دوست دختر که فردا با هم بریم خرید ، یه دفعه یادم اومد که :
عٍه . من که دوست دختر ندارم .
هیچی دیگه . زنگ زدم کنسلش کردم !!!{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 16:50
+2
محمد
محمد
کلاهک هسته اى ، نابودی ۲۰۱۲، زلزله ،سیل و…
هیچکدام به اندازه ۳ عدد میس کال مامانت ، ترسناک نیست !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 15:51
+6
ebrahim
ebrahim
سیاست دخترا در مواجهه با پسرا :

۱- حیله گری با پسرای معصوم و ساده
۲- خوشمزگی با پسرای خوش قیافه
۳- دوستی با پسرای باهوش
۴- عشق با پسرای وفادار
۵- ازدواج با پسرای پولدار
و اما سیاست پسرا در مواجهه با دخترا :

۱- پیچوندن دخترای معصوم و ساده
۲- پیچوندن دخترای خوش قیافه
۳- پیچوندن دخترای باهوش
۴- پیچوندن دخترای وفادار
۵- پیچوندن دخترای پولدار
۶ – ازدواج با هیچکدام
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 15:46
+4
-2
ali rad
ali rad
دردِ شیرینی ست

که هیچ نوشدارویی

درمانش نمیکند،

مگر خودش
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 01:26
+2
ali rad
ali rad
نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ... ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:18
+2
ali rad
ali rad
توی دنیا دو تا نابینا می‌شناسم :

یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی .....

یکی من که کسی رو جز تو ندیدم .....
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1391/01/1 - 21:54]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 21:53
+3
ali rad
ali rad
برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن ! پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 21:08
+3
sina
sina
کاش می شد هیچ کس تنها نبود

کاش می شد دیدنت رویا نبود

گفته بودی با تو می مونم

ولی.....

رفتی و گفتی آنجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

شاید این رفتن سزای ما نبود

من دعا کردم برای بازگشت



دست های تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 20:00
+2
sina
sina
خداوندا! عشقی را در دلهایمان جاری ساز
که به لطافت گلبرگ های سرخ زندگی باشد
و از دریای زلال و بی کرانت سرچشمه گرفته و به روح کوچک ما سرازیر شود،

و استقامتش را بتوان به کوهی مانند کرد

که هیچ گاه گردبادحوادث سنگ ریزه هایش را فرو نریزد،

و برای قلبهایمان دری بگذار که قفلی بر سرش باشد

که کلید آن فقط یکرنگی و صداقت است.

پس خداوندا هیچ گاه دلهایمان را از عشق خالی نکن

خدایا!

من به عنوان بنده حاجتم را گفتم

تو هم که خدایی !

امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست ،

از حکمت تو باشد تا بی لیاقتی ما ...

ااااااااااااااااااااااااااااااااامین

♥♥♥♥♥♥ نوروز باستانی 1391 بر ایران و ایرانی پیروز و فرخنده ♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 15:54
+5
afsaneh heidari
afsaneh heidari
گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است
داشتن بعضی ها، تنهاترت می کند...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 15:48
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ