یافتن پست: #هیچ

ronak
ronak
با بغض میگوید
زن که باشی
گاهی بی دلیل اشک میریزی
و با تمامی تلاشت
...ریز ریز خرد میشوی
آرام اشکش را پاک میکنم با صدای خسته میگویم
مرد که باشی
بیشتر و بیشتر تلاش میکنی
بی صدا خرد میشوی
حق اشک ریختن هم نداری !!!!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:19
+10
ali rad
ali rad
باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

های های دل دیوانه من پنهانی است.....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:02
+4
مهراوه
مهراوه
من یه خواهر دارم یک سال از خودم کوچکتره..بچه که بودیم همیشه لباسهای شبیه به هم میخ[!]م مثل دوقلوها
راهنمایی که میرفتم یه لباس داشتم عکس میکی موس روش بود.عاشق این لباسه بودم
یه روز که شسته بودمش روی طناب که پهنش کردم یهو باد اومد و بردش
من هم بدون هیچ عذاب وجدانی بلوز خواهرمو برداشتم و گذاشتم توی کمد خودم!
خواهرم خیلی گریه کرد از گم شدن بلوزش ولی من که عذاب وجدان نداشتم{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 00:33
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
وااااااااااااای دل تو دلم نیست 9 ساعت دیگه میخواد سال تحویل بشه{-45-}.تو پوسته خودم نمیگنجم !!!{-45-} امیدوارم که همه ی دوستان سالی پر از شادی و سربلندی داشته باشن.{-26-}
{-35-}{-35-}{-35-}اینو یادتون نره که من همیشه همتونو خیـ ـ ـ ـلی دوست دارم {-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 23:25
+7
-4
ali rad
ali rad
دست به دست می شوی
بازیچه ی وسوسه های پول و مقام
و گاهی برای هیچ
چه زود از دست می روی
صداقت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 19:31
+5
mitra
mitra
سالها گذشت... |:
نسل ها آمدند و رفتند... |:
ولی هیچکس نفهمید چرا سیم تلفن اینطوری می شد :))

برای شما هم سوال پیش اومده ؟ :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 19:28
+12
نیوشا
نیوشا
در ترول
بابا چرا مثل آدم نمیگـــــین کدومه؟! :ا

مگه کرم دارین آخه روانیا:|
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 18:24
+10
sasan pool
sasan pool
مرد به این امید با زن ازدواج میکند که زن هیچگاه تغییر نکند ، زن به این امید با مرد ازدواج میکند که روزی مرد تغییر کند و همواره هر دو ناامید میشوند.
"آلبرت انیشتین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 14:36
+3
ali rad
ali rad
هیچ تنهایی

شبیه دیگری

نیست تنهایی ؛

بار تنهایی را

به دوش میکشم .
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1390/12/29 - 12:39]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 12:37
+2
mah3a
mah3a
بیا بنویسیم روی خاک رو درخت

رو پر پرنده رو ابرا

بیا بنویسیم روی برگ روی آب

توی دفتر موج رو دریا

بیا بنویسیم که خدا ته قلب آینه است

مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه است

با همیشه موندن وقتی که هیچی موندنی نیست

اوج هر صدای عاشقه که شکستنی نیست

با صدام میام همه جا تو رو مینویسم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 10:51
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ