یافتن پست: #هیچ

☺SAEED☻
☺SAEED☻
هیچ وقت بابت احساستان عذر خواهی‌ نکنید،
مثل این میمونه که بابت واقعی‌ بودنتان معذرت خواهی‌ کرده اید....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:25
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
پدر
یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند
خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست
فقط هیچ کس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:21
+6
siavash
siavash
یکی از دوستان که مدتی پیش به عنوان مدرس در یکی از دانشگاه ها مشغول به کار شده بود از خاطرات دوران تدریسش نقل میکرد:

سر یکی از کلاس هایم توی دانشگاه ، دختری بود که دو ، سه جلسه اول ،ده دقیقه مانده بود کلاس تموم بشه ، زیپ کوله اش رو میکشید و میگفت :

استاد ! خسته نباشید !!!

البته من هم به شیوه همه استاد های دیگه به درس دادن ادامه میدادم و توجهی نمی کردم!

یه روز اواخر کلاس زیر چشمی میپاییدمش ! به محض این که دستش رفت سمت کوله ، گفتم :

خانوم !!! زیپتو نکش هنوز کارم تموم نشده !!!!!

همه کلاس منفجر شدن از خنده ،

نتیجه این کار این بود که دیگه هیچ وقت سر کلاس بلبل زبونی نکرد!!!!

هیچ وقت هم دیگه با اون کوله ندیدمش توی دانشگاه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگ تو امروز شدم تا فردا/فردا شد و باز هم تو گفتی فردا
امروز دلم مانده و یه دنیا حرف/یک هیچ به نفع دل تو تا فردا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دوست دختر آدم مثل آدامسه
1:داشتن یه بسته آدامس بهتر از یه دونه ادامسه
2:فراموش نکن پایان هر آدامسی سطل زباله است پس برای هیچ آدامسی قیمت زیادی نده
3: آدامسه نیمه خورده کسی رو نخور
4: جویدن طولانی مدت آدامس جز بی مزه شدنش حاصلی نداره
5: حسرت آدامسی که دور انداختی نخور
6: ازدواج مثل قورت دادن آدامس میمونه هیچ آدم عاقلی آدامسشو قورت نمیده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:04
+3
ramin
ramin
از من به شما نصیحت: کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:00
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ، ترس من خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست
کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:46
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
من در رقابت با هیچکس جز خودم
نمیباشم
هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری
است که انجام داده ام .
«بیل گیتس»
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:45
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلامتیه پت و مت !
چون نه هیچی تو مغزشون بود ، نه هیچی تو دلشون !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:42
+10
مهسا
مهسا
@ronak تو.... بهترین اتفاق زندگی من خواهی بود

حتی اگر

هیچ وقت نیفتی...
{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:38
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ