یافتن پست: #هیچ

Behdad
Behdad
از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم
و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی
من بدهکارت می شوم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:01
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
وقتی قلبت شکست: خورده هاشو یه گوشه نگه دار.درسته که هیچ وقت مثل اولش نمیشه اما شاید بتونی تکه های گمشده یه قلب دیگه باشی.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:42
+2
مهسا
مهسا
تو این دوره زمونه که اصلا حس هیچی نیس ، ,واقعا چه حوصله ای دارن این پشه ها تا طبقه چهارم میان واسه دو قطره خون آخه یکی نیس به اینا بگه دلامصبا همون همکف عین همین خون هست…{-34-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:05
+6
مهسا
مهسا
قبول دارین : 3 ساعت تو اتاق میشینی درس میخونی هیچکس نمیگه خسته نباشی ولی 1 ثانیه موبایلت رو بر میداری ببینی کی sms داده بابات میاد میگه : خسته نباشی!!!!{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:47
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
با هیچ مزه ای عوض نمی کنم !..
نمک چهره ات را ..
ولی متعجبم ..
از شیرینی لبانت...
...در این شوره زار
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:28
+3
-1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
این روزها هیچ چیز سر جایش نیست!!

جزتو....بدجور جاگرفتی در دلم
15 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:17
+5
fowkes
fowkes
sin_sin, @ramins, @major و @moricarlo عزیز خوش اومدید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:13
+4
ronak
ronak
شب همتون خوش

آسمون دلتون پر از ستاره....
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:12
+6
مهسا
مهسا
وقــتی خواســتن ها بــوی شـــهوت میدهند

وقــــتی بــودن ها طعــم نیاز دارند

وقــتی تنهـــایی ها بی هیچ یـادی از یار، با هر کسی پر میشود

وقــتی نــگاه ها، هـــرزه به هر سو روانه میشــود

وقــتی غریزه، احســاس را پوشــش میدهد

وقــتی انســان بودن آرزویی دست نیافتــنی میشود

نــه دیگر چیزی نمی خــواهم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:52
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
من هیچوقت نفهمیدم چرا آدما زیرِ پتو احساس امنیت میکنن...
حالا گیریم یه قاتل اومد توی اتاق خواب بعد حتما ًمیگه:
«الان اومــــــدم بکــــشمـــــــِــــت... اَه لعنتی پتو داره نمیشه!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:33
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ