یافتن پست: #هیچ

mah3a
mah3a
در یک رابطه دو نفره وقتی دو نفر هیچ مشکلی ندارن، حتما یکی از آنها تمام حرفهای دلش را نمی زند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 21:12
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یه روزی میرسه که جای خالیم رو با هیچ چیز نمیتونی پر کنی، من خاص نبودم، فقط عشقم بی ریا بود...و عشق بی ریا کیمیاست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 20:04
+4
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
قهرمانی ناب!!!!
عیدی استقلال به هوادارانش!!!!{-21-}
39 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:23
+10
-4
ramin
ramin
مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده …
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !!{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:04
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
اگر گناه وزن داشت



هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد



تو از کوله بار سنگین خویش ناله می کردی…



و من شاید کمر شکسته ترین بودم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:41
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
رسم که تو هم یار وفادار نباشی

عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم

تو از دل من هیچ خبر دار نباشی .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:22
+4
ramin
ramin
می دونی بازی روزگار چیه؟؟ این که تو چشم بذاری من قایم شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:18
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
برنمیگردی که برنگرد
که میدانمبهیچگاه بر نمیگردی
نمی خواهم داشته باشمت،
نترسفقط بیا
در خزان خواسته هام

کمی قدم بزن

تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:23
+10
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دخترم،
هیچ گاه هم آغوشی هایت را با عشق مقایسه نکن.
هیچ مردی در رختحواب نامهربان نیست...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:14
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ اون موقعشم زیادی بوده !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:31
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ