mah3a
در یک رابطه دو نفره وقتی دو نفر هیچ مشکلی ندارن، حتما یکی از آنها تمام حرفهای دلش را نمی زند
☺SAEED☻
یه روزی میرسه که جای خالیم رو با هیچ چیز نمیتونی پر کنی، من خاص نبودم، فقط عشقم بی ریا بود...و عشق بی ریا کیمیاست
*elnaz* *
اگر گناه وزن داشت
هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد
تو از کوله بار سنگین خویش ناله می کردی…
و من شاید کمر شکسته ترین بودم
*elnaz* *
رسم که تو هم یار وفادار نباشی
عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی
من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم
تو از دل من هیچ خبر دار نباشی .
ramin
می دونی بازی روزگار چیه؟؟ این که تو چشم بذاری من قایم شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی
☺SAEED☻
دخترم،
هیچ گاه هم آغوشی هایت را با عشق مقایسه نکن.
هیچ مردی در رختحواب نامهربان نیست...!!!
☺SAEED☻
وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ اون موقعشم زیادی بوده !!!