شاهین
در یكی از دانشگاههای تورنتو مد شده بود دخترها وقتی میرفتن تو دستشویی، بعد از آرایش کردن آئینه رو میبوسیدن تا جای رژ لب شون روی آئینه دستشویی بمونه. مستخدم بیچاره از بس جای رژ لب پاک کرده بود خسته شده بود. برای همین موضوع رو با رئیس دانشگاه در میون گذاشت. فردای اون روز رئیس دانشگاه تمام دخترها رو جمع كرد جلوی دستشویی و گفت: کسانیکه که این کار رو میکنن خیلی برای مستخدم ایجاد زحمت میکنن. حالا برای اینکه شما ببینین پاک کردن جای رژ لب چقدر سخته، یه بار جلوتون پاک میکنه. مستخدم با آرامش کامل رفت دستمال رو فرو کرد تو آب توالت فرنگی وقتی دستمال خیس شد، شروع کرد به پاک کردن آینه و از اون به بعد دیگه هیچکس آیینه رو نبوسید...!
benyamin
مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..! بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده … و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !!!
شاهین
روزی م[!] از شیخ پرسید: یا شیخ شما فکر میکنید به بهشت راه پیدا کنید؟
شیخ فرمود: من داوطلبانه راهی جهنم خواهم شد!
مرید در شگفت شد و پرسید: چرا؟
شیخ فرمود: میخواهم در جهنم بمبگذاری نمایم تا همه جهنمیان شهید شده و به بهشت راه پیدا نمایند!!!
گویند هیچ سالی دکان های خشتک دوزی به رونق آن سال نبود
Mitra Mohebbi
دانشجوی عزیز
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم
چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو استاد !
aB'Bas S
اگر گناه وزن داشت؛
هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،
خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،
و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم.
ali rad
دنیا را بغل گرفتیم.گفتند امن است.
هیچ کاری با ما ندارد.خوابمان برد...
بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردهایش شده ایم..
mah3a
نابینا: مگرشرط نکردیم ازگیلاسهای این سبدیکی یکی بخوریم؟
بینا: آری؟!
نابینا:پس توباچه عُذری سه تاسه تامی خوری؟
بینا: توحقیقتا نابینایی؟!
نابینا: مادرزاد.
بینا: چگونه دریافتی من سه تاسه تامی خورم؟!
نابینا: آنگونه که من دوتادوتامی خورم وتوهیچ معترض نمی شوی!
____________
mah3a
بــعضی زخمها رو باید درمان کنی
تا بتونی به راهت ادامه بدی اما...
بــعضـی زخمها ، باید باقی بمونه
تا هیچوقت راهت رو گم نکنی
eivallllllllllllllllllllllllll
1390/12/26 - 00:39yadet raft be in goruh ray bedi?
1390/12/26 - 00:39chi?
1390/12/26 - 00:40goruhe manoto pasandidam ro bezan
1390/12/26 - 00:43pasandidamaaaaaaaaaaaaa
1390/12/26 - 00:46 ( لايک توسط 1 کاربر )