یافتن پست: #هیچ

Alireza
Alireza
ادبیات واژه زن در تاریخچه تمدن بشریت (طنز)

سوءظن: در یونان باستان به صورت سوءزن آمده است – احساسی که خانمها نسبت به شوهرانشان دارند.

شوهر زن: زنی که شوهر خود را می زند – زن بی رحم – توصیه می شود با این زنان هیچگونه رابطه ای برقرار نشود.

شیر زن: شیر ماده – شیر وحشی – زنی با دندان ها و پنجه هایی شبیه به شیر که باید از او اطاعت شود.

ظنین : در متون تاریخی به صورت زنین آمده است – جمع مکسر زن – زنها.

کف زن: زن کار درست – خانمی که همه را در کف می گذارد.

گردن زن: زنی که گردن میزند – بی رحم ترین نوع زن – زن جلّاد.

مرزنگوش: کاربرد خاصی ندارد اما با توجه به ریشه تاریخی آن (مرد + زن + گوش) نتایج زیر برداشت می شود؛

- مردی که به حرف زنش گوش می کند.

- زنی که گوش مردش را می کشد.

- مردی که گوش زنش گوشواره می کند.

نازنین : مرد – (نا + زن + این / این یارو که زن نیست) – یک نوع فحش رکیک – عبارتی برای تحقیر جنس مؤنث.

همزن: زنی که حال همه ی مرد ها را به هم میزند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:16
+6
saeed
saeed
ﮐﻼﻫﮏ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﻯ ، ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ۲۰۱۲،
ﺯﻟﺰﻟﻪ ،ﺳﯿﻞ ﻭ…
ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ۳ ﻋﺪﺩ ﻣﯿﺲ ﮐﺎﻝ
بابات ، ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﻧﯿﺴﺖ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 14:26
saeed
saeed
زنی درچهار راه پشت چراغ راهنمایی دست فروشی می كرد ، هیچكس به زن توجهی نمی كرد!
زنی درچهار راه پشت چراغ راهنمایی خود فروشی می كرد، هیچكس به چراغ توجهی نمی كرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 14:20
+1
ali rad
ali rad
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:45
ronak
ronak
هیچ کسی درک نمی کنـد کـه

" من زنـدگــی ام را گـم کـرده ام لابـه لای تـه ریش مـردانـه اَت

کـه عجیب دلــم را می لــرزانــد "
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:14
+5
sasan pool
sasan pool
حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست " خداوند در هر حضوری رازی نهان کرده برای کمال ما . خوش آن روزی که در یابیم راز این حضور را‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:17
+2
Danial
Danial
شکسپیر گفت :

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

... برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ...
زندگی کوتاه است ...
پس به زندگی ات عشق بورز ...
خوشحال باش
و لبخند بزن
فقط برای خودت زندگی کن و ...
قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن
قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن
قبل از تنفر ؛ عشق بورز
زندگی این است ...
احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 10:19
+2
*vorojak*
*vorojak*
چه حکایتیست...
همه دوست دارند به بهشت بروندولی...
هیچ کس دوست ندارد بمیرد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:13
+7
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
داف هــای محتـــرم :چنانچه به معجزه اعتقادی ندارید مــَن از پشـتِ هميـن تـريبــون اعلام میکنم میتــوانــم %90 زیبـــایـــی شمـــا را بــا یـــک دستــمــالِ مــرطـوب پــاک کنـــم!!!!{-16-}
{-18-}
40 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 01:07
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد{-38-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:53
+15

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ