یافتن پست: #هیچ

maryam
maryam
حرفهایم را تعبیر میکنی ، سکوتم را تفسیر ، دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی

به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد ، از هیچ گلایه میسازی ، از همه چیز بهانه

من ؛ کجای این نمایشم . . . ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:58
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
هیچکی منو دوس نداره
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:33
+3
mitra
mitra
نمیدونم کجا ،چطوری این ماشین و به این روز انداخته ،ولی اینو میدونم که سرنشیناش هیچ آسیبی ندیدن ... اما اگه بجای این یک ماشین وطنی بود چی می شد !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:48
+9
amirreza
amirreza
با شیطان هم داستان شدم تا در برابر هیچ آدمی سر تسلیم فرود نیاورم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:22
+3
sasan pool
sasan pool
امسال هم مثل هر سال بدون تو تموم شد/امسال هم گذشت بازمثل هر سال حروم شد
امسال هم مثل هر سال نیومدی تو پیشم/کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم
خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم/تو کنج اتقم هی عکساتو ببینم
خسته شدم و می خوام یادم بره که هستم/من از همه دنیا دلگیرم و خسته ام
این عید نمی خوام من عیدی ندارم/این عید باسه من روز عذابه
عید هم مثل هر روز/هر روز مثل دیروز
من حالم خیلی خرابه
احساس میکنم دارم دق میکنم اینجا/این خونه یک زندون این خونه و هر جا
هر جا که نشونی هست تو اونجا نباشه/دق مرگ میشم می خوام این دنیا نباشه
احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم/من موندم و تنهاییم با این دل زارم
میسوزم و می سازم من هیچی نمی گم/اما عزیزم عید تبریک به تو میدم
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:17
+3
ronak
ronak
شعر آهنگ افسردگی از امین حبیبی
امسالم مثل هر سال بدون تو تموم شد

امسالم گذشت و باز مثل هر سال حروم شد

امسالم مثل هر سال نیومدی تو پیشم

کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم

خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم

تو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم

خسته شدم و می خوام یادم بره هستم

من از همه دنیا دلگیرم و خستم

این عید و نمی خوام من عیدی ندارم

این عید واسه من روز عذابه

عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز

من حال دلم خیلی خرابه

احساس می کنم دارم دق می کنم اینجا

این خونه یه زندونه این خونه و هر جا

هر جا که نشونی از تو اونجا نباشه

دق مرگ شدم و می خوام این دنیا نباشه

احساس می کنم دیگه هیچ راهی ندارم

من موندم و تنهاییم با این دل زارم

می سوزم و می سازم من هیچی نمی گم

اما عزیزم عید و تبریک به تو می گم
آخرین ویرایش توسط ronak در [1390/12/27 - 12:05]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:58
+3
Alireza
Alireza
فقط خانومهای ایرانی هستن از یه هفته قبل از عروسی هی میگن
چی بپوشیم؟! .. چی بپوشیم؟!
اونوقت شب عروسی ؛ رسماً هیچی نمی پوشن
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:09
+6
benyamin
benyamin
کاش خدا سه چیز را نمی آفرید:
غرور، دروغ، عشق.
تا هیچ گاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:49
+4
مهسا
مهسا
اگر سهمی از فردا داشتم...
که هیچ.......
اما اگر فردا سهم من نبود...
به یاد این همه سادگی...
یک یادش بخیر ساده...
از سهم خودت برایم کنار بگذار...
تا لااقل تلافی کرده باشی...
............امروزی را...
که...
تمام سهمم را برای دلتنگیت کنار گذاشت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:04
+6
mah3a
mah3a
از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:47
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ