یافتن پست: #هیچ

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
تنهایی یعنی وقتی دلت انقد پره که داری میترکی کل لیست موبایلت رو هم که ده بار چک کنی حتی یه اسم هم پیدا نمیکنی که بتونی حتی بهش یه اس بدون متن بدی اونوقته که مجبور میشی 4تا جمله تو یه سایت بنویسی تا 4 نفر ازسر ترحم بهت لایک بدن امیدوارم این تنهایی رو هیچوقت تجربه نکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:26
+6
hadith
hadith
اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید … قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره !{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:55
+7
hadith
hadith
امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری، که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود، دلش آغوش گرم میخواهد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:45
+8
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
زنه شوهرشو میبره دکتر.. . . . . ... ... دکتر به زنه میگه: خانم، نباید هیچ استرسی به شوهرتون وارد بشه باید خوب غذا بخوره، هرچی که میخواد براش فراهم بشه و برای 1 سال هیچ بحث و دعوایی سر هیچ موضوعی حتی سر طلا و سکه و ماشین و خونه هم نباید با هم داشته باشن. تو راه برگشت مرده میپرسه: خانم دکتر چی گفت؟ زنه میگه : هیچی، گفت تو هیچ شانسی برای زنده موندن نداری!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:35
+7
mah3a
mah3a
همیشه یادتون باشه هر زنی میتونه جواب هر مردی رو بده و هر مردی هم میتونه جواب هر زنی رو بده.پس اینقدر تو رابطتون با هم کل کل نکنید, به هیچ جا نمیرسید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:57
+7
mah3a
mah3a
خیلی جالبه:
وقتی یه دختری یه پسری رو دوست داره هیچ کسی از این موضوع خبر نداره به جز خود دختره
ولی وقتی یه پسری عاشق یه دختری میشه همه ازین موضوع خبر دارن به جز خود دختره
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:53
+7
mah3a
mah3a
سلامتیه اونایی که
ممکنه زیر بار سختی ها و مشکلات کم بیارن
ولی هیچ وقت
واسه کسی که دوسش دارن کم نمیزارن.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:47
+6
sasan pool
sasan pool
از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز

بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست


غمدیده ترین عابر این خاک منم من

جز بارش خون چشم مرا مشغله ای نیست


در خانه ام آواز سکوت است ، خدایا

مانند کویری که در آن قافله ای نیست


می خواستم از درد بگوییم ولی افسوس

در دسترس هیچکسی حوصله ای نیست


شرمنده ام از روی شما بد غزلی شد

هرچند از این ذهن پریشان گله ای نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:32
+2
payam65
payam65
هیچکس مثل من قلبش تیکه پاره نیست..................هیچکس
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:49
+2
mah3a
mah3a
ه سلامتی پت و مت
که هیچ وقت جلو مشکلات کم نمیاوردن!!
و پشت همو خالی نمیکردن...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ