یافتن پست: #هیچ

mina_z
mina_z
فقط برای خودم هستم...!!!!!!!!!!
من..؟!
چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست.....
این من.......! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست....
... فقط برای خودم هستم...خوده خودم ! مال خودم ! صبورم و عجول!!
سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع....با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم

راهت را بگیــر و بـــــــرو

حوالی ما توقف ممنــــوع است.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:06
+10
ronak
ronak
هیچ وقت از کسی که تنهات گذاشته دلگیر نباش بهش با خنده بگو مرسی که گذاشتی فرصت بهتری داشته باشم... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:30
+5
ronak
ronak
هش چیست ؟ Hosh
جد بزرگ ترمز ABS است که خر را بدون هیچ خط ترمزی نگه می دارد !!!
هه هه هه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:23
+4
رضا
رضا
از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز

بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست


غمدیده ترین عابر این خاک منم من

جز بارش خون چشم مرا مشغله ای نیست


در خانه ام آواز سکوت است ، خدایا

مانند کویری که در آن قافله ای نیست


می خواستم از درد بگوییم ولی افسوس

در دسترس هیچکسی حوصله ای نیست


شرمنده ام از روی شما بد غزلی شد

هرچند از این ذهن پریشان گله ای نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:19
+2
amirreza
amirreza
با شیطان هم داستان شدم تا در برابر هیچ آدمی سر تسلیم فرود نیاورم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:13
+3
ronak
ronak
باران ببـــارد یا نبـــارد
چتــر داشتــه باشم یا نداشتــه باشم
پائیز باشــد یا نباشــد ....
هیچ کدام برایم فرقی ندارد /
من از تمام رمانتیک های آبـــــکی خسته شده ام ....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:07
+1
ronak
ronak
مهربانـــم !
شرمنــده ام
کــه هیچ وقت، مهربانــی هایت را منتشـــر نکردم
امـا تــا دلــت بخواهد گلایـه هـا را "پست" کردم
... و غریبه هــا "لایک" زدند ...
... ... کــاش می توانستم
صدای تــو را بنویسم!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 01:31
+8
شاهین
شاهین
به سلامتیه پدری که شب عیدی به بچه هاش میگه میخرم

اما ته دلش نگرانه که شاید نتونه بخره :(

امیدوارم خدا هیچ پدری رو شرمنده خانوادش نکنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:48
+3
mah3a
mah3a
یکی به من بگه آخه چرا وقتی سگ میشم هیچکی دوستم نداره ...!

ولی وقتی خر میشم همه عاشقم میشن...؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:34
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در MEETING S
هیچکدومتون پایه نیسین.....فقط الکی میگییییین.10 نفر گفتن میان الان یکیم نیسش
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 22:44
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ